loader
11:07
0
کد خبر : 5242

دردسر جدید برای سپاهان؛ رامین بازی با پرسپولیس را از دست داد؟

اختصاصی/ بازیکنی که می‌توانست چهره اول بازی بزرگ هفته آینده بین پرسپولیس و سپاهان باشد با دریافت کارت زرد شایعه محرومیتش سر زبان‌ها افتاد اما این بازیکن 3 کارته است.

دردسر جدید برای سپاهان؛ رامین بازی با پرسپولیس را از دست داد؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، رامین رضائیان با وجود جدایی از پرسپولیس و حضور در سپاهان هنوز یکی از محبوب‌ترین بازیکنان روی سکوهای سرخ است و خیلی از هواداران پرسپولیس بارها یحیی گل‌محمدی سرمربی قبلی تیم را به دلیل کنار گذاشتن این مدافع راست ملی‌پوش سرزنش کردند.

هفته بیست و پنجم یکی از مهمترین هفته‌های لیگ‌برتر به حساب می‌آید چرا که دو بازی کلیدی در مسیر قهرمانی بین چهارتیم مدعی قهرمانی برگزار می‌شود. در تهران و ورزشگاه آزادی پرسپولیس و به مصاف سپاهان می‌رود. مسابقه ای که نه فقط به خاطر شکست پرسپولیس در بازی رفت و نه حتی فقط به خاطر رقابت قهرمانی، که همواره این جدال کلاسیک برای هواداران دو تیم و علاقمندان به فوتبال ایران حساس و حائزاهمیت بوده است.

رامین رضائیان بی‌شک یکی از مهمترین چهره‌های این بازی بزرگ می‌توانست باشد اما وقتی سپاهان در بازی امروز برابر ملوان یک، صفر عقب افتاد او در بین نیمه نسبت به عملکرد کمک داور معترض بود و همین موضوع باعث شد تا او کارت زرد بگیرد. کارتی که باعث شد شایعه محرومیت او در بازی با پرسپولیس سر زبان‌ها بیافتد. اما بر اساس ادعای مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان، رضاییان 3 کارته شده و مشکلی برای دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

بر اساس گفته مسعود سعیدی، کارت زرد رضائیان در جدال برابر آلومینیوم اراک در نیم‌فصل اول که رسانه‌ها آنرا مطرح کرده‌اند، در گزارش ناظر بازی وجود ندارد.

برچسب ها
کد خبر : 5242
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار