loader
12:09
0
کد خبر : 9742

پشت پرده منتقی شدن حضور بیرانوند در تراکتور

مذاکره بیرانوند با باشگاه سپاهان، مالک تراکتور را از عقد قرارداد با دروازه‌بان تیم ملی ایران منصرف کرده است.

پشت پرده منتقی شدن حضور بیرانوند در تراکتور

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، علیرضا بیرانوند پس از فسخ یکطرفه قرارداد خود با پرسپولیس تصور نمی‌کرد این طور مورد هجمه تند طرفداران این تیم قرار بگیرد تا پس از گذشت نزدیک به ۱۸ روز دنبال راهکاری برای بازگشت به این تیم باشد. این در حالی است که پیشنهاد وسوسه‌کننده تراکتور به گلر شماره یک تیم ملی ایران باعث شد بیرانوند دنبال جدایی از پرسپولیس باشد.

شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند درباره فسخ غیرقانونی او باعث شد محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور عقد قرارداد رسمی با او را به تعویق بیندازد. همین موضوع کافی بود تا زمزمه‌های پیشنهاد سپاهان به این دروازه‌بان هم مطرح شود تا اتفاق‌های متفاوتی برایش به همراه داشته باشد. زنوزی که مبلغ پیشنهادی‌اش به بیرانوند دندان‌گیر بود، پس از مشورت با وکلای خود و مذاکره او با سپاهان، در حال حاضر هیچ علاقه‌ای به ادامه مذاکره با بیرانوند ندارد تا تکلیف این اتفاقات مشخص شود.

مالک تراکتور خواستار شفاف شدن وضعیت قراردادی او با پرسپولیس با وجود فسخ یکطرفه‌اش شده و پس از آن هم منتظر توضیح بیرانوند بابت دلیل مذاکره‌اش با سپاهان است‌. حالا باید دید چه اتفاقی برای بیرانوند در روزهای پیش رو خواهد افتاد. شرایطی بحرانی برای دروازه‌بانی که در اوج محبوبیت حالا با وضعیتی کاملا متفاوت دست و پنجه نرم می‌کند.

برچسب ها
کد خبر : 9742
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار