loader
09:14
0
کد خبر : 2873

پورموسوی: نکته تاریک بازی، قضاوت داور بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از شکست مقابل تراکتور در نشست خبری درباره این بازی صحبت کرد.

پورموسوی: نکته تاریک بازی، قضاوت داور بود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، سید سیروس پورموسوی پس از شکست ۲- صفر استقلال خوزستان مقابل تراکتور گفت: به تراکتور و هوادارانش بابت کسب این ۳ امتیاز تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود اما نکته تاریک قضاوت داور زحمتکش و محترم بازی است. اگر قرار باشد داوری در یک بازی تاثیرگذار باشد نیازی نیست  پنالتی بگیرد تا یک تیم به گل برسد‌.

پورموسوی ادامه داد: رفتار کمک داور و داور در طول ۹۰ دقیقه می‌تواند کمک کند تیم به بازی بازگردد. هروقت استقلال خوزستان خواست از زیرفشار دربیاید، برخی خطاها و آفسایدها و اوت‌ها اعلام نشد و کمک داور نخواست تشخیص بدهد.

پورموسوی گفت: متاسفانه در طول فصل بارها به خاطر اشتباهات داوری نتوانستیم امتیاز کسب کنیم. یادم است در نیم فصل اول مقابل گل‌ گهر سیرجان به دلیل اشتباهات داوری متضرر شدیم و به این موضوع اعتراض کردیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد. هفته قبل هم در بازی با آلومینیوم کمک داور پنالتی ما را بازگرداند. این موضوع جای سوال دارد‌. آن صحنه یا پنالتی بود یا کرنر. داور وسط پنالتی گرفت اما کمک داور کرنر. با این وجود بازی را با دراپ بال شروع کردند. در شرایطی که تیم ما هنوز سازماندهی نشده بود. اتفاقاتی از این دست زیاد افتاده.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: امروز هم صحنه‌هایی را دیدیم که با سابقه ۲۰ سال مربیگری می‌توانیم تشخیص بدهیم داور چه کار کرده است. صحنه آخر که توپ به دست شجاع خلیل‌زاده برخورد کرد، تحت هیچ شرایطی خطای رنجبری نیست. هر دو بازیکن برای توپ بلند شدند و اگر مهاجم ما از نیروی بیش از حد استفاده کرده، باید خلیل‌زاده تعادل خود را از دست می‌داد. حتی خود شجاع نیز باور نداشت داور آن صحنه را خطا به سود تراکتور گرفته است.

برچسب ها
کد خبر : 2873
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار