loader
16:56
0
کد خبر : 8615

پیتزاها کمپین مسخره کردن ساوتگیت را منفجر کرد + عکس

اختصاصی/ سرمربی تیم ملی انگلیس، پس از عملکرد ضعیف در جام ملت‌های اروپا با کمپین گسترده تمسخرشدن مواجه شده است.

پیتزاها کمپین مسخره کردن ساوتگیت را منفجر کرد + عکس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی انگلیس با گلی که جود بلینگام به ثمررساند، رقابت‌های یورو را با پیروزی دشوار یک- صفر برابر صربستان آغاز کرد. این تیم پنجشنبه گذشته در بازی دوم برابر دانمارک و در یک نمایش انتقادآمیز با تساوی یک- یک متوقف شد و صعودش به مرحله یک شانزدهم نهایی را به تعویق انداخت.

این نتیجه باعث شد هواداران انگلیس با نگرانی در انتظار بازی‌های آینده این تیم باشند اما از سوی دیگر فعالان شبکه‌های اجتماعی مواضع بسیار تندی برای تمسخر ساوتگیت و سوء مدیریت او در یورو۲۰۲۴ منتشر کردند.

اکانت طنز فوتی یک شوخی بامزه را در این ارتباط با عکس ساوت‌گیت و بازیکن تیم ملی انگلیس، کانر گلگر انجام داده است. در این پست که گفت و گوی خیالی از ساوتگیت و گلگر ساخته شده است سرمربی تیم ملی انگلستان به بازیکنش می گوید: می دونی قراره چکار کنی؟

گلگر پاسخ می‌دهد: نه!

ساوت‌گیت می‌گوید:من هم نمی‌دونم. (اشاره به بلینگام) به جود سلام برسون.

اکانت‌های پربازدید زیادی ساوت‌گیت را دستمایه شوخی و حتی تمسخر قرار داده اند اما آنکه بیش از همه مورد توجه قرار گرفت توئیتی بود که اکانت یک پیتزافروشی زنجیره ای منتشر کرد. این پست بشدت در شبکه‌های اجتماعی منتشر و با واکنش‌های گسترده‌ای هم مواجه شد.

در این توئیت عکسی از پیتزاهایی که به خاطر عدم توانایی کارکنان روی هم ریخته و شرایط بشدت بغرنجی را نشان می‌دهد منتشر و در کپشن نوشته شده است: اگر ساوتگیت پیتزافروشی را اداره می‌کرد!

تیم ملی انگلیس سه شنبه هفته آینده آخرین بازی خود در مرحله گروهی را برابر اسلوونی برگزار می‌کند و ادامه نمایش ضعیف این تیم احتمالا فضا را برای ساوت‌گیت پرفشارتر خواهد کرد.

 

برچسب ها
کد خبر : 8615
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار