loader
13:55
0
کد خبر : 4410

پیروزی اقتصادی قوی‌های انزلی در دربی شمال

ملوان در بازی خارج از خانه در دربی شمال موفق شد یک بر صفر از سد نساجی مازندران بگذرد.

پیروزی اقتصادی قوی‌های انزلی در دربی شمال

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر، نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف ملوان بندر انزلی رفت و متحمل شکست یک بر صفر شد.

تک گل شاگردان مهدی تارتار را محمد رضا سلیمانی در دقیقه 77 به ثمر رساند.

ترکیب نساجی: 

لوآن پولی، امیرمهدی جان ملکی، سعید غلامعلی بیگی، محمدرضا آزادی، حسین زامهران، محمود قائد رحمتی، منصور باقری، صابر حردانی، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، محمدرضا عباسی

ترکیب ملوان

حبیب فرعباسی، میلاد باقری، رضا جعفری، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پوریا پورعلی، محمد طیبی، ابوذر صفرزاده، محمد عمری، حسین صادقی، محمدرضا سلیمانی

در همان دقایق ابتدایی نیمه اول، محمد رضا آزادی مهاجم نساجی در دقیقه 10 دروازه ملوان را باز کرد اما به دلیل آفساید گل مردود اعلام شد و در ادامه هم شاگردان ساکت الهامی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که به سرانجام نرسید تا 2 تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم و با تعویض های 2 مربی، بازی شکل  بهتری گرفت و سرانجام حملات ملوان جواب داد و محمد رضا سلیمانی تک گل بازی را به ثمر رساند. در دقیقه 77، ملکان روی یک ضدحمله نساجی را غافلگیر کرد و پاس رضا جعفری از سمت راست با ضربه تمام کننده سلیمانی به تور دروازه نساجی نشست.

لوآن پولی، گلر برزیلی نساجی اولین بازی خود را تجربه کرد اما موفق به ثبت کلین شیت نشد تا نساجی در ورزشگاه وطنی شکست بخورد.

ملوان با این برد ۳۸ امتیازی شد و نساجی مازندران نیز ۱۵ امتیازی باقی ماند تا این شکست نماینده مازندران به سود دیگر تیم‌های انتهای جدولی باشد. همچنین قضاوت این مسابقه برعهده وحید زمانی بود که به محمود قائد رحمتی،  امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جانملکی و سعید آقایی از نساجی و ابوذر صفرزاده، مهران احمدی، محمد طیبی و آرمان اکوان از ملوان کارت زرد نشان داد.

برچسب ها
کد خبر : 4410
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار