loader
14:49
0
کد خبر : 3590

پیروزی اقتصادی گل گهر با پنالتی زنده روح

گل گهر با هدایت مارینوس اوزونیدیس مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید و به 3 امتیاز این مسابقه به رده پنجم صعود کرد.

پیروزی اقتصادی گل گهر با پنالتی زنده روح

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم‌های گل‌گهر و صنعت نفت آبادان امروز چهارشنبه در هفته بیستم لیگ برتر در استادیوم شهید سردار سلیمانی به مصاف هم رفتند.

ترکیب گل‌گهر: محمدرضا اخباری، امیر جعفری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، علی‌رضا علی‌زاده(علیرضا کوشکی)(مسعود ظائر کاظمین)، احمدرضا زنده روح، سعید سحرخیزان، اریک باگناما(علی اصغر عاشوری)، قائم اسلامی‌خواه، روبرتو تورس مورالس.

ترکیب صنعت نفت آبادان: پیام پارسا - حسین سنگرگیر - تراوالی بوباکر -محمدامین معیبدنژاد(حسین شنانی) - فرشاد محمدی‌مهر - عرفان قهرمانی - علی یوسف(طالب ریکانی) - رضا امانی‌نژاد - مصطفی احمدی - فیاض میردورقی - امیرمحمد پناهی.

گل گهر سیرجان در هفته گذشته به ملوان باخت تا در این بازی خانگی به چیزی جز پیروزی نیاندیشد. آنها به دنبال این بودند با حمایت تماشاگرانشان به سه امتیاز کامل برسند تا چند پله‌ای در جدول رده‌بندی صعود کنند. صنعت نفت آبادان نیز برای فرار از منطقه سقوط و پایان دادن به حاشیه‌هایش به دنبال کسب امتیاز در سیرجان بود اما آنها در این راه ناکام ماند.

سیرجانی‌ها در نیمه دوم بر فشار حملات خود افزودند تا اینکه در دقیقه ۸۰ به گل پیروزی دست پیدا کردند؛ ارسال کرنر روبرتو تورس روی دروازه آبادانی‌ها با ضربه سر تماشایی احمد زنده روح همراه شد تا گل اول این تیم شکل بگیرد.

در دقایق باقیمانده‌ صنعت نفت برای زدن گل تساوی تلاش زیادی انجام داد اما فایده‌ای نداشت تا شکستی دیگر در کارنامه این تیم ثبت شود.

گل گهر با پیروزی در این مسابقه تعداد امتیازات خود را به عدد ۳۳ رساند تا به جایگاه پنجم جدول رده‌بندی صعود کند و صنعت نفت آبادان با این باخت یک پله سقوط در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

خلاصه بازی گل گهر ۱-۰ صنعت نفت آبادان را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 3590
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار