loader
13:08
0
کد خبر : 3771

آلومنیوم اراک 1 - 0 نساجی؛ ساکت دوباره در بحران!

آلومینیوم اراک با پیروزی خانگی مقابل نساجی در جدول لیگ برتر یک پله صعود کرد و شرایط نساجی برای بقا در لیگ سخت‌تر شد.

آلومنیوم اراک 1 - 0 نساجی؛ ساکت دوباره در بحران!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر، آلومینیوم اراک به مصاف نساجی مازندران رفت که درنهایت شاگردان مجتبی حسینی مقابل تیم بحران‌زده ساکت الهامی به پیروزی ارزشمند رسیدند تا تیره‌روزی‌های نساجی با حضور الهامی هم ادامه داشته باشد.

تک گل اراکی‌ها را در این مسابقه امیر نوری در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند. ارسال امین جهان کهن از سمت راست به روی دروازه با ضربه قیچی برگردان امیر نوری همراه شد و توپ پس از برخورد به زیر طاق دروازه رضایی، به گل تبدیل شد.

آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، رضا جبیره، عارف حاجی‌عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه

نساجی مازندران: علیرضا رضایی، امیر مهدی جان‌ملکی، امیرمحمد هوشمند، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران، محمود قایدرحمتی، منصور باقری، صابر حردانی، محمد احسان حسینی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی 

آلومینیوم رده نهمی در نیمه اول موقعیت های پی در پی ایجاد کرد و در دقیقه ۳۹ پاس طلایی امین کاظمیان به احسان قهاری رسید و او با دروازه‌بان نساجی تک به تک شد اما علیرضا رضایی توانست ضربه او را مهار کند.

در نیمه دوم هم نساجی با توجه به گل خورده حملات پی در پی انجام داد اما موفق به گلزنی نشد تا شاگردان ساکت الهامی باخت دیگری را تجربه کنند. 

در دقیقه ۶۵ ، شوت راه دور منصور باقری به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰ هم ارسال عباسی را حاجی عیدی برگشت داد و برای حسینی کاشت که ارسال او با خروج اشتباه گوهری همراه شد که توپ به عباس زاده رسید و شوت او در آستانه ورود به دروازه با برخورد به بدن یونس اکبرپور برگشت داده شد تا این فرصت فوق العاده از دست برود.

با پیروزی خانگی اراکی ها، شاگردان مجتبی حسینی ۲۸ امتیازی شدند و به رده هشتم جدول رسیدند اما نساجی ۱۵ امتیازی باقی ماند تا خطر سقوط را بیشتر از همیشه احساس کند.

خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱-۰ نساجی را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 3771
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار