loader
11:56
0
کد خبر : 4732

شمس آذر 1 - 0 فولاد؛ پیروزی شاگردان دقیقی با گل کاپیتان

شمس آذر در دیدار مهم خانگی در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر موفق شد با یک گل فولاد را شکست دهد.

شمس آذر 1 - 0 فولاد؛ پیروزی شاگردان دقیقی با گل کاپیتان

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در ادامه رقابت های لیگ برتر شمس آذر در ورزشگاه خانگی به مصاف فولاد خوزستان رفت و با تک گل امیر مسعود سرآبادانی به پیروزی رسید.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور - مهدی محمدی - محمدرضا رضایی - محمد پاپی - حسین گودرزی - علی آزادمنش - امیر مسعود سرآبادانی - صادق آلبوصبیح - امیرمحمد نسائی - امیر شبانی - عیسی مرادی

ترکیب فولاد: شهاب الدین گردان - حمید بوحمدان - ساسان انصاری - موسی کولی بالی - محمد علی نژاد - محمدضا غبیشاوی-  شاهین توکلی - مجتبی نجاریان - ابراهیم حصار - علی شجاعی - وحید حیدریه

بعد از پانزده دقیقه ابتدایی که فولاد سعی داشت از فضای پشت خط دفاع میزبان سود برده و به گل برسد ، تیم ویسی که چهار بازیکن محروم داشت وسرمربی خود را روی سکوها می دید، سعی در دفع کردن حملات شمس آذر داشت.

با شروع نیمه دوم و با وجود تغییر فولاد در فاز تهاجمی این شمس آذر بود که از همان شروع مسابقه فشار را روی دروازه فولاد زیاد و زیادتر کرد و با حمایت هوادارانش دروازه فولاد را تهدید می کرد که خط دفاع میهمان به رهبری کولیبالی و البته گردان مقابل ارسال ها و ضربات نهایی  تیم دقیقی ایستادگی کردند.

بعد از ارسال کرنر و ریباند توپ توسط مدافعان فولاد ضربه چکشی امیر محمد نسائی باعث شد توپ به دست ساسان انصاری برخورد کرده و حسن اکرمی به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد. سرآبادانی کاپیتان میزبان در دقیقه 67 پشت این توپ ایستاد  و برخلاف حرکت گردان تیمش را به گل برتری رساند.

از حواشی این مسابقه آن بود که دقیقه 24 نیمکت نشینان و بازیکنان شمس آذر اعتقاد داشتند توپ به دست کولیبالی خورده و داور باید پنالتی می گرفت. دقیقه 41 فولاد با ضربه نهایی علی شجاعی به گل رسید اما او در موقعیت آفساید بود.

با این پیروزی شمس آذر به 31 امتیازی شد و به رده هفتم رسید اما فولاد با شکشست خارج از خانه همچنان در خطر سقوط است.

برچسب ها
کد خبر : 4732
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار