loader
13:38
0
کد خبر : 3578

تراکتور ۴-۲ هوادار؛ پیروزی پرگل شاگردان خمس و ثبت اولین شکست شجاعی

تراکتور در یک بازی خانگی در تبریز مقابل هوادار با هدایت بازیکن سابق به پیروزی پرگل 4-۲ رسید.

تراکتور ۴-۲ هوادار؛ پیروزی پرگل شاگردان خمس و ثبت اولین شکست شجاعی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های تراکتور و هوادار به مصاف هم که رفتند که شاگردان پاکو خمس به پیروزی 4 بر صفر رسیدند. 

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، سیدمهدی حسینی، میلوش دلتیچ، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری.

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، صائب محبی، مرتضی منصوری، سبحان پسندیده، محمد چهارمحالی، محمد عباسی، داریوش شجاعیان، مهدی گودرزی، فرهاد زاوشی، کریم اسلامی و امیرحسین بهادر.

تراکتوری‌ها بازی را تهاجمی آغاز کردند و گوستاوو واگنین خیلی زود و در دقیقه ۶ گل اول را به ثمر رساند. ارسال کرنر ریکاردو آلوز را عارف آقاسی در تیر یک‌ با پشت سر به دهانه دروازه فرستاد تا گوستاوو در حالت دراز کش و با ضربه سر گل‌ اول میزبان را بزند.

ریکاردو آلوز در دقیقه ۹ کارت زرد گرفت و در ادامه نیز گوستاوو در دقیقه ۴۵ بازهم برای سرخ های تبریز کارت زرد گرفت.

در نیمه دوم تراکتوری ها بازهم هجومی آغاز کردند ورحمان جعفری در دقیقه ۵۳ گل دوم را زد و 5 دقیقه بعد دلتیچ گل سوم تراکتور را به ثمر رساند. 

سپس بازی در میانه میدان دنبال می شد تا اینکه رحمان جعفری در دقیقه ۷۳ گل چهارم تراکتور را به ثمر رساند و دبل کرد. روی اشتباه مدافعان هوادار حسین زاده با حقیقی تک‌به تک شد اما ضربه چیپ او را حقیقی مهار کرد، این توپ در ادامه مقابل پای جعفری قرار گرفت تا این بازیکن دومین گل خود و چهارمین گل‌ تیمش را بزند.

در ادامه نیز حملات هواداری ها ادامه داشت و امین پورعلی برای هوادار گل زد.

تراکتور با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد تا در رده سوم جدول باقی بماند.

خلاصه بازی تراکتور ۴-۲ هوادار را تماشا کنید:

عکس: میلاد احمدی / اختصاصی فوتبال برتر

برچسب ها
کد خبر : 3578
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار