loader
11:23
4
کد خبر : 8097

پیش‌بازی مجارستان - سوئیس؛ حساس‌ترین روز دو ملت

دومین رقابت جام ملت‌های اروپا بین دو تیم سوئیس و مجارستان برگزار می‌شود.

پیش‌بازی مجارستان - سوئیس؛ حساس‌ترین روز دو ملت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، پس از مطلع شدن از نتیجه دیدار تیم‌های اسکاتلند و آلمان در افتتاحیه، تیم‌های مجارستان و سوئیس در ورزشگاه کلن به مصاف هم خواهند رفت.

پیروزی در این مسابقه، شانس هرکدام از تیم‌ها برای حضور در مرحله حذفی را به طرز قابل‌توجهی افزایش خواهد داد. مجارستان که در دور مقدماتی نمایش‌های بسیار خوبی داشت، در هشت بازی قبلی خود با ۵ برد و ۳ تساوی شکست‌ناپذیر بوده است. این برای اولین بار است که مجارستان رقابت‌های مقدماتی یورو را بدون شکست پشت سر می‌گذارد. آن‌ها امیدوارند که این فرم خوب، برای بهبود بخشیدن به رکورد یک برد از ۹ بازی اخیر آن‌ها در جام ملت‌های اروپا کافی باشد. مجارستانی‌ها با وجود قرار گرفتن در گروه فرانسه، پرتغال و آلمان در دوره قبل، تنها چند دقیقه تا صعود به مرحله حذفی فاصله داشتند. در این دوره اما با حضور دومینیک سوبوسلای، مجارستان امید بیش‌تری به صعود از دور گروهی دارد.

ستاره خط میانی لیورپول با چهار گل زده و سه پاس گل، خطرناک‌ترین بازیکن مجارستان در دور مقدماتی بود. سوبوسلای همچنین با ۲۳ خلق موقعیت و ۲۸ شوت، بهترین بازیکن تیمش در این شاخصه‌ها محسوب می‌شود. کیفیت بالای او در ضربات شروع مجدد، باعث شده تا مجارستان با ۷ گل از ضربات شروع مجدد در رقابت‌های مقدماتی، بالاتر از سایر رقبا از این حیث قرار بگیرد.

سوئیس برای سومین صعود متوالی به مرحله حذفی یورو، به یک شروع فوق‌العاده در رقابت با مجارستان نیاز دارد‌. تنها فرانسه با پنج حضور در مرحله حذفی تورنمنت‌های معتبر، آمار موفقی به اندازه سوئیس در مراحل گروهی رقابت‌های معتبر دارد. سوئیسی‌ها که پس از رومانی به عنوان تیم دوم راهی این مسابقات شده‌اند، با ۷ تساوی در ۱۱ مسابقه اخیر خود آمار عجیبی را به ثبت رسانده‌اند. سوییس در دو بازی تدارکاتی خود پیش از یورو ۲۰۲۴، به برتری ۴ بر صفر مقابل استونی و تساوی یک بر یک مقابل اتریش رسیده است.

بازی‌های رودرروی مجارستان و سوئیس

این اولین بازی رسمی دو تیم پس از اکتبر ۲۰۱۷ خواهد بود؛ جایی که سوئیس در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با نتیجه ۵ بر ۲ برابر مجارستان به پیروزی رسید. در آن مسابقه، استیون زوبر دو بار دروازه حریف را باز کرد و گرانیت ژاکا نیز موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

مجارستان در سه مسابقه قبلی خود برابر سوئیس پیروز نشده و آخرین برد آن‌ها، به مسابقه‌ای دوستانه در سال ۱۹۹۸ برمی‌گردد. این مسابقه، دومین تقابل دو تیم در یک تورنمنت معتبر پس از پیروزی دو بر صفر مجارستان برابر سوئیس در جام جهانی ۱۹۳۸ خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم

مجارستان: گولاشی، ژالای، اوربان، لنگ، کرکژ، شافر، ناژی، نگو، سوبوسلای، رولاند ژالای و وارگا

سوئیس: زومر، الودی، آکانجی، رودریگز، اندویه، ژاکا، فرویلر، ویدمر، امبولو، استفن و آمدونی

برچسب ها
کد خبر : 8097
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

امیر محمد - 3 ماه پیش

سوئیس میبره
0 0
کاربر میهمان

Arad - 3 ماه پیش

سوئیس۲_مجارستان۱
0 0
کاربر میهمان

farzaneh parseh - 3 ماه پیش

سوییس ۲-۱ مجارستان
0 0
کاربر میهمان

مرتضی - 3 ماه پیش

سوئیس ۱ - مجارستان ۰
0 0
پربازدیدترین اخبار