loader
13:51
0
کد خبر : 4534

پیش‌بینی اپتا: شانس رئال مادرید بیشتر است یا سیتی؟

اختصاصی/ ابرکامپیوتر اپتا، پیش‌بینی کرده که منچسترسیتی موفق خواهد شد تا در مصاف پیش رو مقابل رئال مادرید، حریف اسپانیایی را شکست دهد.

پیش‌بینی اپتا: شانس رئال مادرید بیشتر است یا سیتی؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ابرکامپیوتر اپتا که به صورت تخصصی و با تحلیل داده‌های فوتبالی، به پیش‌بینی مسابقات فوتبال می‌پردازد. حالا و در آستانه دیدار حساس و تماشایی منچسترسیتی و رئال مادرید در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، نظرش را درباره این مصاف ابراز کرده.

ابررایانه اپتا پیش‌بینی کرده که منچسترسیتی به احتمال ۶۰.۴% برنده این جدال خواهد شد و رئال تنها ۳۹.۹۶% شانس صعود به دور بعد را خواهد داشت.

بدین ترتیب و طبق گفته ابرکامپیوتر اپتا، منچسترسیتی با غلبه به رئال مادرید به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید. البته پیش‌بینی اپتا، همواره درست از آب در نیامده و در برخی مواقع هم شاهد این بوده‌ایم که پیش‌بینی‌هایش اشتباه بوده.

یکی از برگ‌های برنده رئال مادرید در آستانه بازی رفت مقابل منچسترسیتی اینجاست که آنها ۹ روز برای آماده‌سازی برای این مسابقه فرصت داشتند و در طول این ۹ روز، منچسترسیتی ۲ بازی مهم را برگزار کرده و خسته‌تر از مادریدی‌ها گام به این بازی خواهند گذاشت.

برچسب ها
کد خبر : 4534
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار