loader
04:45
0
کد خبر : 2093

پیش‌بینی جالب رده‌بندی جدید فیفا؛ صعود چشمگیر قطر و دومی ایران

بعد از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و جام ملت‌های آفریقا، فیفا به زودی رده بندی جدید تیم های ملی را اعلام خواهد کرد.

پیش‌بینی جالب رده‌بندی جدید فیفا؛ صعود چشمگیر قطر و دومی ایران

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قرار است پنجشنبه 15 فوریه (26 بهمن) تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان را منتشر کند. برهمین اساس سایت  football-ranking.com طبق فرمول‌های موجود اقدام به پیش‌بینی جایگاه‌ جدید تیم ‌های ملی جهان در رده‌بندی ماه فوریه کرده است. براساس پیش بینی این سایت به احتمال زیاد تیم ملی ایران با یک پله صعود و با 1610.32 امتیاز به رده بیستم جهان صعود می ‌کند اما در قاره آسیا همچنان پشت‌ سر ژاپن است و جایگاه دوم را در اختیار خواهد داشت و جایگاه اولی آسیا هم همچنان در اختیار ژاپن خواهد بود.

در این پیش بینی جایگاه پنج تیم برتر آسیایی نیز تغییراتی خواهد داشت و قطر جای عربستان را رد رده پنجم می‌گیرد. در قاره آسیا، ژاپن با 1615.19 امتیاز و با یک پله سقوط همچنان رتبه نخست را در اختیار دارد و در رده هجدهم جهان جای دارد. پس از ایران که رده دوم آسیا و رده بیستم جهان را در اختیار دارد، کره‌جنوبی با 1566.17 امتیاز (رده 22 جهان/ یک پله صعود)، استرالیا با 1554.88 امتیاز (رده 23 جهان/ 2 پله صعود) و قطر با 1497.70 امتیاز (رده 38 جهان/ 20 پله صعود) به‌ترتیب رده‌های سوم تا پنجم قاره کهن را به خود اختصاص داده‌اند.

تیم ملی فوتبال قطر شب گذشته (شنبه) با برتری 3 بر یک مقابل اردن در فینال جام ملت‌های آسیا 2023 به قهرمانی در این رقابت‌ها رسید و از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

برچسب ها
کد خبر : 2093
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار