loader
16:24
2
کد خبر : 7969

پیش‌بینی هوش‌مصنوعی از سه نامزد برترین بازیکن یورو ۲۰۲۴

اختصاصی / هوش‌مصنوعی به پیش‌بینی سه MVP احتمالی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ پرداخته که دو گزینه کاملاً محتمل به نظر می‌رسند: هری کین و کیلیان امباپه؛ اما گزینه سوم کیست؟ شما حدس بزنید.

پیش‌بینی هوش‌مصنوعی از سه نامزد برترین بازیکن یورو ۲۰۲۴

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در آستانه آغاز رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ هستیم و روز جمعه دو تیم آلمان و اسکاتلند بازی افتتاحیه این تورنمنت را برگزار خواهند کرد و برای مدت یک ماه، این رویداد هیجان‌انگیز فوتبالی ادامه خواهد داشت.

 در این بین گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد قهرمان احتمالی این تورنمنت مطرح شده و عده‌ای نیز درباره بهترین بازیکن تورنمنت صحبت می‌کنند. حالا هوش مصنوعی وارد عمل شده و openAI هوش‌مصنوعی، از سه نامزدی که شانس بیشتری نسبت به سایر بازیکنان در مسیر کسب عنوان MVP یا برترین بازیکن تورنمنت دارند، نام برده است.

دو گزینه، کاملاً محتمل هستند، یکی هری کین و دیگری کیلیان امباپه که در تورنمنت‌های بزرگ پیشین و در تیم‌های باشگاهی‌شان توانسته‌اند شایستگی‌شان را به بهترین نحو ممکن به نمایش گذاشته و همه فوتبالدوستان از توانایی‌های آنها مطلعند.

در دوره پیشین رقابت‌های یورو، هری کین عنوان آقای گلی رقابت ها را مال خود کرد و تا یک قدمی فتح جام قهرمانی هم پیش رفت ولی او و تیمش در بازی فینال مغلوب ایتالیا شدند و دستشان از جام کوتاه ماند.

کارنامه ورزشی کیلیان امباپه هم به نحوی است که نیازی به صحبت در مورد توانایی‌های او حس نمی‌شود؛ او هم مثل هری کین، گرچه نتوانست در جام جهانی ۲۰۲۲ به قهرمانی برسد ولی تنها به دلیل حضور سوپراستاری به نام مسی دستش از جام قهرمانی وعنوان برترین بازیکن جام جهانی کوتاه ماند.

 هیچ تردیدی درباره رقابت سخت این دوبازیکن برای کسب عنوان MVP یورو ۲۰۲۴ وجود ندارد؛ اما هوش مصنوعی نام رقیب سوم آنها را اعلام کرده است: کریستیانو رونالدو

ستاره ۳۹ ساله تیم ملی پرتغال که به احتمال قریب به یقین آخرین تورنمنت بزرگش با پیراهن تیم ملی کشورش را تجربه خواهد کرد، در این سن و سال، هنوز هم شانس کسب عنوان برترین بازیکن تورنمنت را دارد.

این درحالی است که با نیمکت‌نشینی‌های کم و بیش کریس در جام جهانی ۲۰۲۲، برخی‌ها کار او در تیم ملی و حتی دنیای فوتبال را تمام شده می‌دانستند ؛ اما او با به ثمر رساندن بیش از ۵۰ گل با پیراهن النصر از زمان پیوستنش به این باشگاه عربستانی، دوباره به عنوان یک ستاره خطرناک شناخته می‌شود.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در بازی‌های یورو ۲۰۲۴ چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد و چه بازیکنی در نهایت  عنوان برترین بازیکن تورنمنت را مال خود خواهد کرد.

برچسب ها
کد خبر : 7969
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

p99 - 1 ماه پیش

هالند
0 0
کاربر میهمان

p99 - 1 ماه پیش

هالند
0 0
پربازدیدترین اخبار