loader
11:34
0
کد خبر : 6669

پیش‌بینی هوش مصنوعی از برنده توپ طلای سال ۲۰۲۴

اختصاصی/ در شرایطی که شاید پیش‌بینی برنده توپ طلای امسال برای ما کمی سخت باشد، حالا متخصصان فوتبال از هوش مصنوعی در این رابطه کمک گرفته‌اند.

پیش‌بینی هوش مصنوعی از برنده توپ طلای سال ۲۰۲۴

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، فرانس فوتبال، مجله معتبر فرانسوی که هرساله جایزه توپ طلا را به بهترین فوتبالیست سال اعطا می‌کند، امسال نیز طبق رسم چندین ساله این کار را انجام خواهد داد.

حالا و در آستانه اتمام رقابت‌های این فصل در لیگ‌های اروپا، این سؤال برای هواداران فوتبال مطرح است که امسال این جایزه به کدام بازیکن خواهد رسید؛ از همین رو، متخصصان این سؤال را از هوش مصنوعی پرسیده‌اند و پاسخ هوش مصنوعی به این سؤال جالب‌توجه است.

Google Bard، سرویس هوش مصنوعی گوگل پاسخگوی این سؤال شده و پیش‌بینی او کسی نیست جز جود بلینگام.

برنده توپ طلا چه کسی خواهد بود؟

هوش مصنوعی در پاسخ به این پرسش جواب داده: «اگر بخواهم برنده توپ طلای ۲۰۲۴ را بر اساس اطلاعات فعلی و تجزیه‌وتحلیلم از نامزدها پیش‌بینی کنم، مدعی اصلی را جود بلینگام می‌دانم. باید در نظر داشتت که رقابت برای توپ طلا بسیار باز است و نامزدهای قدرتمند دیگری هم وجود دارند. امباپه، هالند و وینیسیوس جونیور همگی بازیکنان جوان و بااستعدادی هستند که می‌توانند شگفتی‌ساز شوند و فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارند.»

در ادامه این پاسخ می‌خوانیم: «آنچه می‌توان گفت این است که توپ طلای ۲۰۲۴، درواقع یک رقابت خیلی هیجان‌انگیز خواهد بود، با چندین نامزد با شانس برنده شدن.»

چرا بلینگام؟

هوش مصنوعی برای انتخابش دلایل قاطع و مشخصی دارد که در ادامه به توضیح این دلایل پرداخت:

• بلینگام یک فصل استثنایی را پشت سر گذاشته؛ او یکی از برجسته‌ترین بازیکنان جهان در فصل گذشته بود و باید بلینگام را کلید موفقیت رئال مادرید، هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا دانست.

• او جوان است و پتانسیل بالایی دارد: بلینگام تنها ۱۹ ساله است اما قبلا ثابت کرده بازیکنی تراز اول است و پتانسیل زیادی برای پیشرفت و تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ دارد.

• بلینگام او یک بازیکن کامل است که نه‌تنها خوب گل می‌زند؛ بلکه پاس گل‌های تماشایی نیز به هم‌تیمی‌هایش می‌دهد و قوی، سریع، باهوش و تکنیکی است.

برچسب ها
کد خبر : 6669
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار