loader
15:11
0
کد خبر : 9123

همه منتظر گران‌ترین انتقال تاریخ؛ پیشنهاد نجومی پاریس برای جذب یامال!

اختصاصی/ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای به خدمت گرفتن لامین یامال، ستاره جوان باشگاه بارسلونا پیشنهادی نجومی را روی میز گذاشته است.

همه منتظر گران‌ترین انتقال تاریخ؛ پیشنهاد نجومی پاریس برای جذب یامال!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، طبق گزارش منتشره در روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه پیشنهادی ۲۵۰ میلیون یورویی را برای جذب  لامین یامال، پدیده باشگاه بارسلونا آماده کرده است.

پیش از این روزنامه مارکا در گزارش خود به این نکته اشاره کرده بود که باشگاه PSG  چندی پیش، پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی را برای جذب این پدیده کم سن و سال روی میز گذاشته بود و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه کاتالان هم اعلام کرد که این پیشنهاد را دریافت و آن را رد کرده است.

حالا و سه ماه بعد، باشگاه پاریسی رقم پیشنهادی‌اش را بالاتر برده و می‌خواهد با پرداخت ۲۵۰ میلیون یورو محصول جذاب آکادمی لاماسیا را به فرانسه ببرد و بدین ترتیب رکورد گران قیمت‌ترین خریدش در دنیای فوتبال را که در سال ۲۰۱۷ و با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو برای جذب نیمار ثبت شده بود، بشکند!

از سوی دیگر سران باشگاه بارسلونا هم با درس گرفتن از اشتباهات قبلی‌شان، ارقام سنگینی را برای بند آزادسازی زودهنگام در قرارداد بازیکنانشان می‌گنجانند و این را برای بازیکنانی مثل لامین یامال، گاوی و پدری اعمال کرده‌اند.

در این میان مدیران باشگاه پاری سن ژرمن هم به دنبال گزینه جذابی برای جایگزینی کیلیان امباپه هستند که به صورت رایگان به رئال مادرید منتقل شد. آن‌ها در سال ۲۰۱۷ برای خرید امباپه از موناکو ۱۸۰ میلیون یورو هزینه کرده بودند و حالا قصد دارند تا یک بازیکن جوان و آینده‌دار دیگر را به رختکن تیمشان ببرند.

هنوز مشخص نیست که آیا مدیران بارسلونا با فروش یامال به پی.اس.جی موافقت خواهند کرد یا نه اما باید این را درنظر داشت که این باشگاه با مشکلات اقتصادی متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. روزنامه موندو دپورتیوو از رد شدن پیشنهاد باشگاه پاریسی توسط مقامات بارسلونا خبر داده است.

لاپورتا پیش از این در پادکستی گفته بود:«ما پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی برای بازیکنانی مثل یامال دریافت کرده‌ایم و به آن پاسخ منفی دادیم. چون به این پسر و آینده ورزشی‌اش اطمینان داریم. ما در روند بهبود اقتصادی هستیم و می‌توانیم نور را در انتهای تونل ببینیم.»

برچسب ها
کد خبر : 9123
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار