loader
13:51
0
کد خبر : 12331

بزرگ‌ترین پیشنهاد تاریخ فوتبال توسط عربستانی‌ها به وینیسیوس؛ شایعه یا واقعیت؟

در ۲۴ ساعت اخیر گمانه‌زنی‌هایی از پیشنهاد رسمی باشگاه‌های عربستانی برای جذب وینیسیوس جونیور مطرح شده که اگر صحت داشته باشد، بزرگ‌ترین پیشنهاد تاریخ فوتبال جهان خواهد بود.

بزرگ‌ترین پیشنهاد تاریخ فوتبال توسط عربستانی‌ها به وینیسیوس؛ شایعه یا واقعیت؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، پس از سپری کردن یک پنجره رویایی در نقل و انتقالات ۲۰۲۳، سران لیگ عربستان در تلاش برای جذب وینیسیوس جونیور با یک پیشنهاد نجومی هستند. روز گذشته خبری مبنی بر پیشنهاد بزرگ باشگاه‌های عربستانی برای جذب وینیسیوس جونیور منتشر شد. در ابتدا سایت اتلتیک بود بود که این خبر را فاش کرد و خبر رد پیشنهاد توسط وینیسیوس را داد اما واقعیت این است که همه‌چیز فعلا شفاهی بوده و پیشنهاد رسمی به رئالی‌ها نرسیده است. 

آاس نوشته است، هیئتی از صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی که به نمایندگی از وزارت ورزش این کشور فعالیت می کند، مسئولیت انجام اولین مذاکرات بود. گام‌ بعدی تلاش برای برگزاری جلسه‌ای با فلورنتینو پرز بود. رئیس باشگاه رئال مادرید حاضر به مذاکره نشد و اعلام کرد؛ وینیسیوس فروشی نیست! او سپس همه‌چیز را را به خوزه آنخل سانچز، مدیرعامل رئال ارجاع داد. این ملاقات با خوزه آنخل سانچز، در حالی که تیم در تور ایالات متحده بود، انجام شد. پاسخ او هم واضح بود: وینیسیوس فروشی نیست و به بند فسخ 1000 میلیون یورویی او اشاره کرد!

عربستان با وینیسیوس قصد دارد یک رونق قطعی را به لیگ برتر عربستان بدهد. این بازیکن برزیلی به عنوان تصویر اصلی و مرجع پروژه جام جهانی 2034 در نظر گرفته شده است. عربستان قصد تسلیم شدن ندارد و در روزهای آینده یک پیشنهاد نجومی به رئال خواهد داد. این پیشنهاد، بله، رسمی است. مبلغ ناشناخته است اما مطمئناً این گران‌ترین عملیات تاریخ فوتبال خواهد بود که بسیار بیشتر از 222 میلیونی است که قطر برای نیمار به بارسا پرداخت تا او را به PSG ببرد. در هر صورت، به گفته منابع آگاه، این رقم هرگز به 1000 میلیون نزدیک نمی شود، اگرچه می تواند حدود 400 میلیون یورو باشد.

پیشنهاد احتمالی عربستان به وینیسیوس، یک میلیارد یورو در سال یعنی ۱۳ برابر حقوق فعلی اوست و وی می‌تواند تا قبل از ۳۰ سالگی به خواست خود به اروپا برگردد. ضمن اینکه او در زمان خداحافظی از فوتبال، می‌تواند در فوتبال عربستان سمت داشته باشد و سفیر رقابت‌های جام جهانی ۲۰۳۴ خواهد بود. برنامه‌های وینیسیوس ترک رئال مادرید نیست، اما بدیهی است که او در را به روی عربستان در صورت موافقت رئال مادرید برای مذاکره نمی‌بندد. صندوق سرمایه گذاری عربستان می خواهد وینی را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ بدل کنند.

برچسب ها
کد خبر : 12331
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار