loader
04:14
0
کد خبر : 6184

پیام دورتموند به بلینگام برای داغ کردن بازی فینال!

اختصاصی/ بوروسیا دورتموند بعد از غلبه بر پاری‌سن‌ژرمن، به فینال این دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و باید در فینال با رئال مادرید و جود بلینگام روبرو شود.

پیام دورتموند به بلینگام برای داغ کردن بازی فینال!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بعد از اتمام بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و مشخص شدن فینالیست‌های این دوره لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم بوروسیا دورتموند و رئال مادرید خود را برای مصاف با یکدیگر در ورزشگاه ومبلی آماده می‌کنند.

یکی از نکات جالب توجه این فینال، رویارویی جود بلینگام، با تیم سابقش است. این بازیکن انگلیسی تابستان گذشته و بعد از دو فصل حضور در دورتموند، به رئال‌مادرید منتقل  و از همان روز اول حضورش در برنابئو، تبدیل به یکی از مهره‌‌های ارزشمند این تیم شد. با توجه به همین موضوع، بلافاصله بعد از قطعی شدن صعود رئال به بازی فینال، دورتموندی‌ها جنگ هیجان‌انگیزشان مقابل تیم مادریدی را آغاز کردند.

با اتمام بازی چهارشنبه شب ورزشگاه برنابئو و مشخص شدن نام رئال به عنوان حریف دورتموند در بازی فینال، باشگاه دورتموند این پیغام را با عکسی از بلینگام مربوط به دوران حضورش در دورتموند، در حالی مارکو رویس را در آغوش کشیده، منتشر کرد:« هی، جود» و همراه با این عکس ترانه The beatles هم به گوش می‌رسد.

در عین حال باشگاه آلمانی پیغامی هم برای تیم مادریدی داشتن:«در لندن همدیگر را می‌بینیم.» و همراه با این پیغام تصویری مونتاژی از بازیکنان دو تیم در کنار یکدیگر هم دیده می‌شود.

برچسب ها
کد خبر : 6184
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار