loader
11:06
0
کد خبر : 4004

پیغام قاطع روی تخته سیاه رختکن رئال مادرید چه بود؟

اختصاصی / باشگاه رئال مادرید تصویری از یک پیغام درج شده روی تخته سیاه داخل رختکن این تیم را منتشر کرده که پیغامی مستقیم برای تمام بازیکنان ملی‌پوش این باشگاه است.

پیغام قاطع روی تخته سیاه رختکن رئال مادرید چه بود؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، روی تخته سیاه داخل رختکن شهرک ورزشی والدبباس رئال مادرید، پیغامی نوشته شده که مخاطب آن بازیکنان ملی‌پوش کهکشانی‌هاست که در وقفه تعطیلی لیگ‌ها در اختیار تیم‌های ملی کشورهایشان هستند.

در این پیغام می‌خوانیم: « مراقب باشید. اینها فقط بازی‌های دوستانه هستند.»

دیگر مصدوم نمی‌خواهیم!

قبل از آنکه بازیکنان رئال مادرید، کمپ تمرینی این تیم را به مقصد اردوهای ملی ترک کنند، مربیان باشگاه مادریدی هم این پیغام را به بازیکنان‌شان منتقل کردند. سران باشگاه کهکشانی تمایلی ندارند که هیچ یک از بازیکنان مهم ملی‌پوش‌شان، با مصدومیت به اردوی این تیم بازگردند.

در حال حاضر ۱۵ بازیکن از باشگاه مادریدی، پایتخت اسپانیا را به قصد ملحق شدن به اردوهای تیم‌های ملی ترک کرده‌اند.

در آخرین وقفه برگزاری بازی‌های ملی در ماه نوامبر، رئال مادرید از مصدوم شدن بازیکنانش ضربه سختی خورد و ادواردو کاماوینگا و وینیسیوس جونیور با مصدومیت به اردوی تیم مادریدی بازگشتنه و هر دو دست کم به مدت دو ماه از میادین ورزشی به دور ماندند.

رئال مادرید در فصل ۲۴-۲۰۲۳، برای فتح دو جام مهم، یعنی جام قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد و ۱۵ بازی تا تعیین تکلیف سرنوشت این تیم باقی مانده است. در نتیجه مصدومیت جدی یکی از بازیکنان کلیدی رئال در این برهه زمانی، ممکن است به منزله آسیبی جدی به امیدهای تیم مادریدی باشد. آنها در حال حاضر تیبو کورتوا، دروازه‌بان اصلی‌شان را به دلیل انجام یک عمل جراحی در اختیار ندارند.

برچسب ها
کد خبر : 4004
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار