loader
21:36
0
کد خبر : 7147

پیغام مملو از احساسات اینیستا برای خداحافظی با ژاوی

اختصاصی / ستاره سابق باشگاه بارسلونا، با انتشار پیغامی محبت‌آمیز با دوست قدیمی‌اش که با اتمام فصل، نیمکت مربیگری تیم کاتالان را ترک می‌کند، خداحافظی کرده است.

پیغام مملو از احساسات اینیستا برای خداحافظی با ژاوی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، آندرس اینیستا، ستاره سابق باشگاه بارسلونا به صورت رسمی حمایتش را از ژاوی هرناندز ابراز کرده است. او با انتشار پیغامی مملو از احساسات در شبکه‌های اجتماعی نسبت به جدا شدن دوست قدیمی‌اش از نیمکت مربیگری این تیم واکنش نشان داده است.

 اینیستا در این باره در توئیتر نوشته: « کارت را خوب انجام دادی دوست من. مطمئنم که به زودی دوباره تو را روی نیمکت‌ها خواهیم دید.»

بعد از فراز و نشیب‌های متعدد و جنجال‌های عجیب، ژاوی یکشنبه شب و بعد از بازی تیمش مقابل سویا، با شاگردانش خداحافظی کرد. چند روز پیش بود که سران باشگاه بارسلونا اعلام کرده بودند که در پایان فصل به همکاری‌شان با ژاوی پایان خواهند داد؛ آن هم در شرایطی که باید مبلغ ۱۵ میلیون یورو غرامت به این سرمربی جوان بپردازند.

حالا نام هانسی فلیک به عنوان جانشین ژاوی مطرح شده است.

اینیستا که سال‌ها در تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا در کنار ژاوی بازی می‌کرد، با درک روزهای سختی که دوستش پشت سر می‌گذارد، با انتشار چنین پیغامی به حمایت از او پرداخته و درعین حال از عملکرد خوبش روی نیمکت مربیگری بارسلونا تقدیر کرده و ابراز امیدواری کرده تا به زودی او را دوباره در دنیای مربیگری ببیند.

هواداران بارسلونا که حسابی اسطوره‌های تیمشان را تحسین می‌کنند، به شدت از پیغام اینیستا استقبال کردند. این اولین باری نیست که این دو بازیکن قدیمی برای یکدیگر چنین پیغام‌های حمایتی‌ای منتشر می‌کنند.

برچسب ها
کد خبر : 7147
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار