loader
02:06
0
کد خبر : 4374

پیکان - استقلال خوزستان؛ فرار اهوازی‌ها از منطقه سقوط با ماشین خاطره‌ها!

پیکان و استقلال خوزستان در حالی مقابل یکدیگر قرار می گیرند که فاصله‌شان در جدول رده‌بندی فقط 4 امتیاز است.

پیکان - استقلال خوزستان؛ فرار اهوازی‌ها از منطقه سقوط با ماشین خاطره‌ها!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ از اولین بازی از روز دوم هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر، پیکان و استقلال خوزستان در یک بازی فوق‌العاده مهم در رقابت انتهای جدولی‌ها به مصاف هم می‌روند. پیکان که فصل را با رسول خطیبی آغاز کرده بود، نتوانست نتایج خوبی با این مربی کسب کند و هدایت این تیم به رضا عنایتی سپرده شد. تغییری که روند پیکانی‌ها را بهتر کرد اما آنها همچنان یکی از تیم‌هایی هستند که خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کنند. آنها از ۲۱ بازی ۱۱ تساوی، فقط ۳ پیروزی و ۷ شکست را به دست آورده‌اند و رکورد تساوی این فصل لیگ برتر در اختیار آنهاست. پیکانی‌ها در حالی هفته گذشته مقابل پرسپولیس شکست خوردند که در دو بازی پیاپی توانسته بودند سپاهان و ملوان، دو تیم مدعی بالای جدولی را شکست بدهند و همین ۶ امتیاز فوق‌العاده حساس باعث شد آنها کمی خودشان را از انتهای جدول جدا کنند. 

در تیم رضا عنایتی حامد پاکدل توانسته ۴ گل به ثمر برساند و بهترین گلزن خودروسازان است. همچنین سامان نریمان جهان با زدن ۳ گل و ثبت ۳ پاس گل، موثرترین بازیکن تیمش محسوب می‌شود.  

در سمت مقابل هم استقلال خوزستان پس از جذب چند بازیکنان خارجی باکیفیت در نیم فصل، روند متفاوتی را آغاز کرد. تیم سیروس پورموسوی توانست با کسب ۸ امتیاز از ۶ مسابقه تیمش را پس از هفته‌ها از انتهای جدول جدا کند. آنها با دو پیروزی و دو تساوی توانستند تا رده چهاردهم بالا بیایند و موقتا از منطقه سقوط فرار کنند. گرچه فاصله آنها با نساجی رده رده پانزدهمی با یک بازی کمتر یک امتیاز است اما کسب امتیاز در بازی امروز می‌ةواند فاصله آنها را نسبت به منطقه سقوط امن‌تر از گذشته کند. 

جواد آقایی‌پور ستاره بی چون و چرای استقلال خوزستان است که توانسته ۵ گل برای تیمش به ثمر برساند. درخشش آقایی‌پور آنقدر چشمگیر بود که توسط امیر قلعه‌نویی به تیم ملی هم دعوت شد.

برچسب ها
کد خبر : 4374
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار