loader
22:36
0
کد خبر : 6960

پیکان 0 - 0 تراکتور؛ تساوی کسل‌کننده در پایتخت

پیکان در شرایطی که به 3 امتیاز بازی مقابل تراکتور نیاز شدیدی داشت اما نتوانست از پس رقیب خود بربیاید و به یک امتیاز رضایت داد.

پیکان 0 - 0 تراکتور؛ تساوی کسل‌کننده در پایتخت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر تیم های پیکان و تراکتور به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی درحالی با تسانوی به پایان رسید که پیکان میزبان برای بقا در لیگ به 3 امتیاز نیاز مبرمی داشت اما تراکتور با یک امتیاز هم توانست جایگاه خود در رده چهارم را تثبیت کند.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، میلاد کر، سعید کریم آذر، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی (۶۸- سجاد آشوری)، مهدی هاشم‌نژاد (۶۸-امیرحسین حسین زاده) و رحمان جعفری

سرمربی: حمید مطهری

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، محمد آژیر، امیرحسین صدقی، محمد ستاری، محمدحسین فلاح، دانیال جهانبخش، محمدجواد آزاده، فرشید اسماعیلی، سامان نریمان‌جهان، غلامرضا ثابت ایمانی (۲۳-حامد پاکدل) و علی قربانی

سرمربی: رضا عنایتی

دو تیم در طول 90 دقیقه نمایشی معمولی و  پایاپای  داشتند و بیشتر لحظات بازی در میانه میدان سپری شد. درواقع خط هافبک هر دو تیم بیشتر از سایر نفرات فعالیت داشتند و همین باعث شد موقعیت خاصی روی دروازه ها رقم نخورد. پیکان به عنوان میزبان بازی  امیدش به استفاده از ضد حملات بود که در نهایت هیچ کدام ثمره‌ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتور با این تساوی ۴۸ امتیازی شد و در کورس با سپاهان برای کسب رتبه سوم جدول جا ماند و در رده چهارم ایستاد. پیکان هم اکنون ۲۶ امتیازی است و با توجه به اینکه اختلافش با فولاد ۱ امتیاز و با استقلال خوزستان ۳ امتیاز است، اما خطر سقوط را بیشتر از هر زمان دیگری احساس می کند.

خلاصه بازی پیکان ۰-۰ تراکتور را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 6960
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار