loader
03:21
0
کد خبر : 3525

پیکان-ملوان؛ عنایتی به دنبال شکار قو، ملوان به فکر سهمیه!

در اولین دیدار از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فوتبال پیکان و ملوان به مصاف هم خواهند رفت.

پیکان-ملوان؛ عنایتی به دنبال شکار قو، ملوان به فکر سهمیه!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، اگرچه بازی‌های هفته بیستم تحت تاثیر دربی تهران قرار دارد اما بازی‌های مهم دیگری هم در این هفته برگزار خواهد شد. در یکی از این مسابقات پیکان و ملوان در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

پیکان هفته پیش دست به کار بزرگی زد و توانست در اصفهان سپاهان پرستاره را شکست بدهد. پیکان در حالی مقابل تیم مورایس به پیروزی رسید که از آخرین برد آنها ۱۲ هفته گذشته بود. آنها آخرین بار ذر هفته ششم موفق شده بودند استقلال خوزستان را شکست بدهند و پیروزی مقابل سپاهان، دومین برد آنها در این فصل بود. 

پیکان با این برد ارزشمند فعلا خودش را از منطقه سقوط خارج کرد و با 17 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت تا فاصله اش با تیم‌های انتهای جدول بیشتر شود.

در تیم رضا عنایتی حامد پاکدل مهاجم، فصل گذشته پرسپولیس با ۴ گل زده، بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود و سامان نریمان‌جهان هم با ثبت ۳ پاس گل در میان بهترین‌های تیمش قرار دارد. ضمن آنکه حضور علی قربانی که در بازی‌های اخیر این تیم ۲ گل وارد دروازه رقبا کرده هم پیکان را در فاز هجومی به تیم خطرناک‌تری تبدیل کرده است. 

در طرف مقابل ملوان بندرانزلی این روزها در اوج قرار دارد و با هدایت مهدی تارتار هم امتیاز با تراکتور پرستاره، در رده چهارم است. ملوانی‌ها هفته گذشته در خانه‌شان گل گهر را شکست دادند و ۳۲ امتیازی شدند. آخرین شکست آنها مقابل شمس‌آذر بوده و در ۷ بازی اخیر ۳ برد و ۴ مساوی به دست آورده‌اند که مهمترین تساوی آنها مقابل استقلال صدرنشین بود. 

تیم تحت هدایت تارتار تا هفته نوزدهم ۲۴ گل به ثمر رسانده و ۱۴ گل دریافت کرده؛ بهترین بازیکن این تیم در این فصل رضا جعفری است که ۷ گل برای تیمش زده و مهران احمدی هم ۴ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است. 

ملوان در تلاش است با پیروزی در بازی امروز، خودش را در میان تیم های بالای جدول نگه دارد و در طرف مقابل هم پیکان پس از پیروزی مقابل سپاهان روحیه مضاعفی به دست آورده تا خودش را به نیمه بالای جدول برساند.

گفتنی است بازی رفت دو تیم با برتری ۲-صفر ملوان در انزلی به پایان رسیده بود.

برچسب ها
کد خبر : 3525
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار