loader
08:33
0
کد خبر : 2863

عنایتی باز هم در حسرت برد ماند؛ تقسیم امتیازات بین پیکان و صنعت نفت

در ادامه بازی‌های هفته هجدهم، دیدار امروز تیم‌های پیکان و صنعت نفت با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود و عنایتی همچنان در حسرت برد باقی بماند.

عنایتی باز هم در حسرت برد ماند؛ تقسیم امتیازات بین پیکان و صنعت نفت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، امروز پیکان و نفت آبادان در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که هردو تیم در قعرجدول رده‌بندی حضور داشتند و برای فرار از منطقه خطر چاره‌ای جز برد نداشتند. نکته جالب درباره هردو تیم این بود که رضا عنایتی و سهراب بختیاری زاده دو ستاره سابق استقلال هر دو به تازگی هدایت پیکان و صنعت نفت را برعهده گرفته‌اند و همین موضوع تقابل آنها را جالب‌تر کرد.

صنعت نفت در این بازی خیلی زود به گل رسید؛ در دقیقه 3 پرتاب اوت بلند فیاض میردورقی به محوطه جریمه پیکان با دفع ناقص ایمان صادقی دروازه‌بان خودروسازان همراه شد. در ادامه حسین شنانی پشت محوطه جریمه مالکیت توپ را در اختیار گرفت و از فاصله‌ای دور ضربه‌ای فنی و دقیق را زد که توپ پس از برخورد به یکی از مدافعان، وارد دروازه شد تا صنعت نفت یک بر صفر پیش بیافتد.

بعد از این گل پیکان حملات بیشتری روی دروازه نفت تدارک دید و روی یک ضدحمله سریع، توانست بازی را به تساوی بکشاند. ارسال از جناح راست روی دروازه نفت آبادان را در نزدیکی دروازه علی قربانی مهاجم باتجربه پیکان به خوبی قطع کرد و گل تساوی را زد. این توپ بعد از برخورد به تیر افقی، وارد دروازه شد و به زمین برگشت با این حال داور اعتقادی به «عدم عبور توپ از خط» نداشت تا بازی یک بر یک شود. در آخرین دقایق نیمه اول، ارسال نریمان جهان از روی یک ضربه شروع مجدد، روی سر علی قربانی نشست. او به شکل پاس توانست داخل محوطه جریمه امیرحسین صدقی را صاحب توپ کند و این بازیکن هم با استپ مناسب، ضربه‌اش را زد و تور دروازه نفت را به لرزه در آورد. در ادامه بازیکنان صعنت نفت همه تلاش خود را به کار گرفتند تا بازی را به تساوی بکشانند و تلاش آنها در دقیقه 94 جواب داد و عرفان قهرمانی گل تساوی را به ثمر رساند.

در این دیدار هردو تیم به داوری اعتراض داشتند. بازیکنان و اعضای کادرفنی نفت آبادان بعد از گلی که پیکانی‌ها به ثمر رساندند به شدت موضع گرفتند. آنها اعتقاد داشتند که توپ کامل از خط رد نشده و گل نباید اعلام می‌شد. این در حالی است که تصاویر آهسته نشان می‌دهد توپ از خط دروازه رد شده و گل درست است. با این حال جنجال پیش آمده سبب توقف کوتاه بازی و البته جریمه سهراب بختیاری زاده و یکی از مربیان نفت با کارت زرد توسط داور شد.

همچنین نیمکت نشینان پیکان بعد از اخراج مستقیم محمد آژیر این صحنه را باور نمی کردند و اعتراض خود را به تیم داوری نشان دادند.

خلاصه بازی پیکان ۲-۲ نفت آبادان را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 2863
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار