loader
12:56
0
کد خبر : 13726

چالش بزرگ در الهلال برای خط زدن نام نیمار!

مسئولان باشگاه الهلال در خصوص ثبت یا عدم ثبت نام نیمار برای این فصل با هم اختلاف دارند.

چالش بزرگ در الهلال برای خط زدن نام نیمار!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مدیریت و کادر فنی باشگاه الهلال در ثبت یا عدم ثبت‌نام نیمار در لیست بازیکنان این تیم برای نیم فصل اول رقابت‌ها با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

نیمار در اکتبر گذشته در جریان بازی تیم ملی برزیل دچار پارگی رباط صلیبی زانوی چپ شد و از آن زمان تاکنون در تمام مسابقات الهلال و تیم ملی برزیل غایب بوده است.

تا به حال تاریخ بازگشت نیمار به میادین مشخص نشده و هیچ نشانه‌ای از بهبودی کامل او دیده نمی‌شود؛ همین موضوع باعث اختلاف و چالش بین ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال و مدیریت این باشگاه عربستانی شده است. عبدالرحمن اباعود، روزنامه‌نگار عربستانی، چند روز پیش تایید کرد که الهلال تصمیم دارد رنان لودی مدافع چپ برزیلی خود را از لیست کنار بگذارد تا دوباره نام نیمار را وارد لیست خود کند.

 بر اساس آنچه روزنامه سعودی الریاضیه به نقل از منابع پرتغالی گزارش داد، ژرژ ژسوس درخواست کرده است که با حفظ لودی، نیمار موقتاً از لیست الهلال خارج شود. این گزارش حاکی از آن بود که سرمربی الهلال قصد دارد نیمار را تا ژانویه آینده از ترکیب تیمش دور نگه دارد.

در حال حاضر مدیریت الهلال در حال بررسی خواسته این مربی است و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان مهلت ارسال لیست به لیگ حرفه‌ای عربستان که دوشنبه آینده خواهد بود، تصمیم‌گیری در این خصوص انجام شود.

برچسب ها
کد خبر : 13726
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار