loader
16:23
1
کد خبر : 10817

چرا نکونام علاقه‌ای به حفظ منتظر محمد ندارد؟

با وجود پایان یافتن قرارداد قرضی منتظر محمد، ستاره عراقی مس رفسنجان با این باشگاه، به نظر می‌رسد باشگاه استقلال علاقه چندانی به بازگرداندن او ندارد.

چرا نکونام علاقه‌ای به حفظ منتظر محمد ندارد؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، منتظر محمد، هافبک عراقی تحت قرارداد استقلال که فصل گذشته برای مس رفسنجان بازی می‌کرد، باید به استقلال برگردد اما شنیده می‌شود جواد نکونام تمایل چندانی به بازگشت این بازیکن جوان ندارد.

خبرگزاری برنا در گزارشی در این باره نوشته: نکونام اعتقاد دارد محمد به دلیل حضور در تیم عراق برای المپیک، تمرینات پیش فصل استقلال را از دست داده و پس از اتمام مسابقات هم احتمالا به مدتی مرخصی نیاز دارد که این مساله باعث می‌شود اصلا با تیم هماهنگ نباشد و هفته‌های ابتدایی لیگ را از دست بدهد.

از سوی دیگر همکاری نسبتا ناموفق استقلال با جاسم کرار به دلیل حواشی گسترده باعث شده تا مسائل انضباطی هم در تصمیم نکونام تاثیرگذار باشد و به همین دلیل او تمایل چندانی به استفاده از منتظر محمد ندارد!

پیش از این شنیده می‌شد که قرار است منتظر محمد با یکی از بازیکنان سپاهان معاوضه شود اما این معامله به سرانجام نرسید و باید دید در نهایت سرنوشت این بازیکن چه خواهد شد.

برچسب ها
کد خبر : 10817
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

رحمان - 1 ماه پیش

بخدا بازیکن خوبیه جوانه و تا حالا هم بی انضباطی نکرده مشکل نکونام چیه آخه
0 0
پربازدیدترین اخبار