loader
13:27
0
کد خبر : 7697

چرا یونایتد برای تصمیم‌گیری درباره تن هاخ مردد است؟

اختصاصی / طبق گزارش منتشره در رسانه‌های خبری برخی از بازیکنان یونایتد منتظرند تا ببینند که آیا تن هاخ فصل آینده مربی این تیم خواهد بود یا خیر، تا در مورد آینده‌شان تصمیم گیری کنند.

چرا یونایتد برای تصمیم‌گیری درباره تن هاخ مردد است؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، منچستریونایتد روزهای سختی را پشت سرمی گذارد. گرچه از مدت‌ها پیش زمزمه‌هایی درمورد برکناری اریک تن هاخ سرمربی هلندی این تیم به گوش می‌رسید، ولی هنوز سران این باشگاه درمورد آینده‌شان با این سرمربی تصمیم‌گیری نکرده‌اند.

در این بین برخی از بازیکنان شیاطین سرخ هم منتظرند تا اول تکلیف سرمربی تیم در فصل آینده مشخص شود تا آنها برای ماندن یا ترک اولدترافورد تصمیم بگیرند.

از سوی دیگر، فرآیند جذب بازیکن جدید برای این تیم نیز کار ساده‌ای نیست؛ چرا که قبل از هرچیز باید تکلیف سرمربی تیم روشن باشد و این موضوع برای بسیاری از بازیکنانی که یونایتد به دنبال جذبشان است، اهمیت بالایی دارد.

حالا رسانه‌های خبری به بررسی دلایل یونایتد برای تردید و تأخیر در تصمیم‌گیری درمورد آینده تیمشان با این سرمربی هلندی پرداخته‌اند.

دلیل اول این است که اگر قرار باشد تا تن هاخ در اولدترافورد بماند، باید با او یک قرارداد جدید امضا کنند؛ در غیر این صورت، این احتمال وجود دارد که در فصل اول مدیریت سر جیم رتکلیف در باشگاه، این سرمربی به آسانی بتواند در هرزمان که می‌خواهد تیم را به مقصد تیم دیگری ترک کند.

بحث دوم هم این است که شرکت INEOS از لحاظ فنی نمی‌تواند در غیاب دو شخص مهم یعنی مدیر ورزشی و مدیرعامل، تصمیمات کلیدی و سرنوشت‌سازی برای تیم بگیرد؛ این درحالی است که عمر برادا در روز ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) به تیم ملحق خواهد شد و دن اشورث هنوز درگیر کشمکش‌های پیچیده‌اش با نیوکاسل است.

این دو ماجرا، کار را برای یونایتد سخت و پیچیده کرده و این درحالی است که زمان برای شیاطین سرخ به سرعت در حال گذر است.

برچسب ها
کد خبر : 7697
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار