loader
11:03
0
کد خبر : 4716

روزبه چشمی و 200 بازی برای استقلال!

روزبه چشمی با حضور در ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم اراک، تعداد بازی های خود را برای آبی ها به عدد 200 رساند.

روزبه چشمی و 200 بازی برای استقلال!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، روزبه چشمی هافبک 30 ساله استقلال تهران و یکی از کاپیتان های این تیم با حضور در ترکیب شاگردان جواد نکونام مقابل آلومینیوم اراک، تعداد بازی های خود را برای آبی ها به عدد 200 رساند.

چشمی در سال 1394 از صبای قم به استقلال پیوست و دو دوره حضورش در این تیم یک قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپرجام را کسب کرد. 

چشمی پس از درخشش در استقلال در دوره اول حضورش، پس از 5 سال لژیونر شد و به ام صلال قطر پیوست. هافبک جنگنده آبی ها در یک سال حضورش در این تیم، 18 بازی انجام داد و یک گل زد تا بار دیگر به استقلال بازگردد و هافبک ثابت آبی ها شود. 

بدشانسی چشمی در اولین دوره حضورش مصدومیت رباط صلیبی بود که باعث شد تا نامش از لیست استقلال خارج شود و موفق نشد تا پایان استقلال را همراهی کند. 

پیش از آغاز لیگ بیست و یکم چشمی بازهم به استقلال پیوست تا شاگرد فرهاد مجیدی شود. این همکاری برای آبی ها خوش یمن بود و استقلالی ها در پایان فصل توانستند قهرمانی را کسب کنند. 

در رده ملی نیز چشمی برای اولین بار در شهریور ۱۳۹۶ توسط کارلوس کی‌روش برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ ایران مقابل کره جنوبی و سوریه به تیم ملی دعوت شد و اولین بازی رسمی خود را به عنوان بازیکن تعویضی در تساوی صفر بر صفر مقابل کره جنوبی در ۹ شهریور ۱۳۹۶ انجام داد.

چشمی در اردیبهشت ۱۳۹۷ در فهرست اولیه ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار گرفت و اولین بازی خود را مقابل مراکش انجام داد اما پس از آن مصدوم شد.

در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم روزبه چشمی در دقیقه ۹۸ بازی  مقابل ولز گل سرنوشت ساز را به ثمر رساند و نتیجه را ۱ بر ۰ به سود ایران کرد. دقایقی بعد هم رامین رضاییان توانست گل دوم را به ثمر برساند تا ایران با نتیجه ۲ بر صفر ولز را شکست دهد.

برچسب ها
کد خبر : 4716
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار