loader
12:24
0
کد خبر : 977

چهارشنبه، روز سرنوشت‌ساز یامگا/ پیغام مهم نکونام برای خطیر

اختصاصی/ مصدومیت شدید ستاره فرانسوی استقلال، جواد نکونام را با چالشی جدی مواجه کرده است.

چهارشنبه، روز سرنوشت‌ساز یامگا/ پیغام مهم نکونام برای خطیر

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ هنوز استقلالی‌ها داشتند قهرمانی نیم فصل را مزه‌ مزه می‌کردند و در گیر و دار یک نقل و انتقالات داغ زمستانی بودند که خبری تلخ و دردناک آنها را شوکه کرد. کوین یامگا که بعد از نمایش جذابش در دربی از طرف استقلالی‌ها لقب مرد یخی را به خود اختصاص داده بود در جریان تمرین استقلال دچار مصدومیت شدیدی شد و حالا بینایی او دچار مشکل شده است. مصدومیت یامگا به قدری عجیب بود که پزشک باشگاه استقلال با سردرگمی خاصی گفت:«حقیقتا در این مدتی که در فوتبال بودم، این عجیب ترین مصدومیتی است که دیده ام. صورت کوین یامگا با استوک یکی از بازیکنان برخورد کرد و او دچار خونریزی شد. اقدامات لازم را انجام دادم و او سریعا به بیمارستان منتقل شد. تلاشمان این است فشار از روی عصب چشم یامگا برداشته شود تا بینایی او برگردد.» این خبر کافی بود تا فضای مجازی پر شود از شایعات تلخ درباره نابینا شدن یامگا اما این خبر از طرف باشگاه استقلال تکذیب شد و پزشک باشگاه اعلام کرد عصب چشم یامگا دچار تروما شده و احتیاج به زمان دارد تا به حالت قبل برگردد. آخرین خبر درباره یامگا هم این است که او امشب از بیمارستان مرخص شد برای عمل مهمی که قرار است روز چهارشنبه انجام شود، خود را آماده شود. عمل روز چهارشنبه سومین و مهم‌ترین جراحی یامگا است. این جراحی برای بازیکن فرانسوی استقلال حیاتی محسوب می‌شود. تمرکز این جراحی بر این است که فشارِ روی عصب چشم برداشته شود تا بینایی یامگا به مرور برگردد.

شایعات دیوانه کننده درباره الماس سیاه

یامگا که دو سال قبل با نظر فرهاد مجیدی به استقلال اضافه شد و از همان روزهای ابتدایی حضورش در ترکیب استقلال خوش درخشید، این روزها در بیمارستان آفتاب بستری است. یامگا و چشمی که بینایی آن تاحدودی از دست رفته، دغدغه بزرگ جواد نکونام و هواداران استقلال است. طی روزهای اخیر هم اخبار متناقض و شایعات زیادی درباره یامگا و اینکه آیا بینایی اش را به دست می آورد یا برای همیشه نابینا می ماند، مطرح شده است. صبح امروز بود که رسانه ها اعلام کردند تیم پزشکی بیمارستان آفتاب نسبت به بهبود وضعیت چشم آرتور کوین یامگا ابراز امیدواری کرده اند و منتظر پاسخ درمان های اولیه هستند که در صورت گرفتن پاسخ مثبت جراحی های جدیدی را روی چشم این بازیکن انجام خواهند داد اما این خبر خوب دوام نیاورد چون حوالی ظهر خبرگزاری ایسنا خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه باید جراحی های بیشتری روی چشم یامگا انجام شود و  احتمال انجام جراحی‌های بیشتر روی چشم یامگا بالا است و با این وضعیت یامگا تا آخر فصل نمی‌تواند استقلال را همراهی کند و این بدترین خبر ممکن برای جواد نکونام و کادر فنی ابی پوشان است که اگر این اتفاق بیفتد سرمربی استقلال باید فکری برای جناح راست تیمش بکند. با این حال کادر پزشکی استقلال همچنان از اظهارنظر قطعی درباره وضعیت یامگا خودداری کرده و ظاهرا عمل جراحی که قرار است طی یکی دو روز آینده روی چشم یامگا انجام شود تکلیف او را روشن خواهد کرد. طی روزهای اخیر باشگاه استقلال تمام هم و غمش بهبودی یامگا است  به طوری که آنها شرایطی را هم برای مادر کوین فراهم کرده اند تا بتواند هرزمان که خواست پسرش را ملاقات کند تا بلکه قوت قلبی برای مرد یخی آبی ها باشد.

پیغام نکونام برای خطیر که بوی تهدید می‌دهد!

شنیده می‌شود ۳ پروفسور چشم پزشک که جزو اساتید دانشگاه جان هاپکینز محسوب می‌شوند، به طور مستمر عکس‌های گرفته شده از یانگا و آزمایشات پزشکی او را که در اختیارشان قرار می‌گیرد رصد می‌کنند و درباره آن نظر می‌دهند. ظاهرا جواد نکونام و دستیارانش هم هر روز برای دیدار با یامگا به بیمارستان می روند و به او دلداری و قوت قلب می دهند تا هرچه زودتر بهبودی خود را به دست بیاورد. در این میان قطعا جنس نگرانی جواد نکونام با بقیه متفاوت است. او علاوه بر اینکه نگران خود یامگا است، نگران وضعیت تیمش هم هست. با مصدومیت دلخراش برای کوین یامگا، استقلال در جناح راست خود با کمبود یک بازیکن اثرگذار مواجه خواهد بود. در شرایطی که نکونام به دنبال تقویت جناح چپ استقلال بود اما حالا با مصدومیت یامگا و اینکه اصلا می‌تواند تا پایان فصل برای استقلال بازی کند یا نه، باید به فکر تقویت دوباره جناح راست تیم خود باشد. گرچه صالح حردانی در اواخر نیم فصل اول به شرایط خوب گذشته اش برگشته بود اما بدون شک حضور یامگا در جناح راست، اثرگذارتر از هر فوتبالیستی در حال حاضر به نظر می‌رسد. با این شرایط شنیده می شود نکونام برای علی خطیر پیغام فرستاده از حالا باید به فکر پیدا کردن جانشین برای یامگا باشد تا در صورتی که این بازیکن کل فصل را از دست داد، دست استقلال در پوست گردو نماند. البته با شرایط فعلی استقلال و لیستی که نکونام به خطیر داده بعید است اتفاق خاصی در نقل و انتقالات استقلال رقم بخورد و حتی در صورت از دست رفتن یامگا تا پایان فصل هم بازیکنی به جای او به ترکیب قهرمان نیم فصل اضافه شود.

برچسب ها
کد خبر : 977
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار