loader
20:48
0
کد خبر : 7084

رونمایی از 4 بازیکنی که ژاوی می‌خواست از شرشان خلاص شود!

اختصاصی / در صورتی که ژاوی هرناندز روی نیمکت مربیگری بارسلونا باقی می‌ماند، احتمالاً این چهار بازیکن را در فصل آینده در بارسلونا نمی‌دیدیم.

رونمایی از 4 بازیکنی که ژاوی می‌خواست از شرشان خلاص شود!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، اخیراً خبری رسمی مبنی بر اینکه در پایان این فصل، ژاوی هرناندز از نیمکت مربیگری بارسلونا جدا خواهد شد، تبدیل به سوژه روز فوتبالی اسپانیا شده است.

بعد از آن هم نام هانس فلیک به عنوان جایگزین او در باشگاه کاتالان اعلام گردید.

ژاوی برای آخرین بازی، در مصاف تیمش مقابل سویا روی نیمکت مربیگری بارسلونا می‌نشیند و طبیعتاً واکنش‌ها در مورد جدایی او از این تیم متفاوت است. به نظر می‌رسد که دست کم ۴ بازیکن، از جدایی ژاوی از نوکمپ چندان ناراحت نباشند. طبق گزارش منتشره در رسانه‌های اسپانیایی، در صورتی که ژاوی فصل آینده در بارسا می‌ماند، روی روبرت لواندوفسکی، ویتور روکه، ژائو فلیکس و اوریول رومئو، حسابی باز نمی‌کرد و حتی از سران باشگاه کاتالان خواسته بود تا از شر این بازیکنان راحت شوند.

شنیده می‌شود که همین ایده‌های ژاوی، یکی از دلایلی بود که خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا از تصمیمش برای ادامه همکاری با او منصرف شود. رئیس باشگاه کاتالان معتقد است که هم لواندوفسکی و هم روکه شایستگی این را دارند که در رختکن تیمش حضور داشته باشند و نظرش در مورد ژائو فلیکس هم منفی نیست.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد که هانسی فلیک نظرش به نظر مدیران باشگاه بارسلونا نزدیک است و او به لواندوفسکی و روکه فرصت بازی کردن خواهد داد و هنوز درمورد آینده فلیکس تصمیم گیری نکرده است.

پیش از این، در برخی گزارش‌ها به این نکته اشاره شده بود که لواندوفسکی و روکه از نحوه برخورد ژاوی با آنها راضی نیستند و در بازی‌های اخیر بارسلونا، ژاوی به ندرت از روکه استفاده می‌کرد و در نیمه دوم خیلی از بازی‌ها، لوا را از ترکیب تیم بیرون می‌کشید.

برچسب ها
کد خبر : 7084
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار