loader
09:56
0
کد خبر : 2522

بازی دیوانه‌وار در اهواز؛ کامبک جذاب استقلال مقابل تیم حسینی!

تیم فوتبال استقلال خوزستان در یک بازی جذاب و دیدنی با کامبکی باورنکردنی و گلزنی دو خارجی جدید خود آلومنیوم اراک را شکست داد.

بازی دیوانه‌وار در اهواز؛ کامبک جذاب استقلال مقابل تیم حسینی!

به گزارش سایت فوتبال برتر، تیم‌های استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به دیدار هم رفتند و این دیدار با نتیجه ۳-۲ به سود تیم متحول شده سیروس پورموسوی خاتمه یافت.

اهوازی‌ها که به دنبال کسب نتایج متفاوت از نیم فصل اول هستند، تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کردند و از سه بازیکن خارجی خود در ترکیب بهره بردند. این تیم که در بازی هفته گذشته خود هم نمایش قابل قبولی داشت مقابل آلومینیومی قرار گرفت که هفته پیش پرسپولیس را شکست داد و با روحیه و‌ انگیزه ای بالا پا به این میدان گذاشت. در دقیقه ۳۴ این تیم میهمان بود که توانست به گل برسد. پاس در عمق پشت خط دفاعی استقلال، اشتباه مدافعان و خروج اشتباه پورحمیدی باعث شد تا لیموچی با ضربه چیپ توپ را وارد دروازه کند. بازی در نیمه اول به رغم تلاش های استقلال برای جبران نتیجه و فرار از شکست خانگی با همین یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۵ باز هم آلومینیوم بود که به گل رسید. پاس بلند امیر نوری در سمت چپ به یونس اکبرپور رسید و پاس در عمق او برای مهدی لیموچی این بازیکن را در زاویه بسته با پورحمیدی تک به تک کرد و ضربه فوق‌العاده او به گل تبدیل شد اما بعد از این گل انگار همه چیز تغییر کرد. در دقیقه ۶۸ ارسال به داخل محوطه الومینیوم با ضربه سر خوشکفا همراه شد و در محوطه شش قدم آقایی پور ضربه محکمی به توپ زد و گوهری به خوبی واکنش نشان داد و همین توپ به صورت آقایی پور برخورد کرد و به گل تبدیل شد.

این گل مقدمه‌ای شد برای کامبک جذاب آبی‌ها. در دقیقه ۷۱ پاس کاری فوق‌العاده آسو رستم و ساویو روبرتو این بازیکن را در داخل محوطه صاحب توپ کرد و بغل پای زیبای روبرتو بازی را به تساوی کشید. درحالی که به‌نظر می‌رسید بازی با همین نتیجه قرار است تمام شود اما در دقایق پایانی مسابقه ضربه پیمان رنجبری توسط گوهری برگشت داده شد و در برگشت آسو رستم مهاجم عراقی استقلال خوزستان در اولین حضورش برای این تیم گل 3 امتیازی را به ثمر رساند.این دیدار یکی از هیجان انگیز ترین و زیباترین بازی‌های هفته بود و علاوه بر سرعت بالایی که داشت گل‌ها و موقعیت های فراوانی هم داشت.

خلاصه دیدار جذاب استقلال خوزستان- آلومینیوم اراک را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 2522
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار