loader
07:01
1
کد خبر : 1866

یک قیاس جالب؛ کاپیتان قطر موفق‌تر از شاهزاده ایرانی

اختصاصی/ کنفدراسیون فوتبال آسیا آمار کاپیتان تیم ملی ایران را با همتای قطری‌اش را مقایسه کرده است.

یک قیاس جالب؛ کاپیتان قطر موفق‌تر از شاهزاده ایرانی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم‌های ملی ایران و قطر فردا در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا با یکدیگر دیدار می‌کنند. دیداری که برنده آن به فینال می‌رود و در یک قدمی قهرمانی قرار می‌گیرد. هر دو تیم ستاره‌های تاثیرگذاری دارند که برای پیروزی در این بازی حساس روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. از جمله بازیکنان تاثیرگذاردر این بازی کاپیتان‌های دو تیم هستند.

علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران که توانست پنالتی دقیقه 95 را در بازی با ژاپن به بهترین شکل ممکن تبدیل به گل کند تا هم به نیمه نهایی برسیم هم انتقام شکست تلخ 5 سال پیش را از ژاپن بگیریم.

در آن سوی میدان هم اکرم عفیف، کاپیتان تیم ملی قطر است که در پست وینگر چپ برای باشگاه السد در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند. عفیف از ستاره های مهم قطر است که در رسیدن تیمش به فینال نقش تاثیرگذاری داشته است. درجه یک بودن کاپیتان های دو تیم بهانه ای شده برای سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تا آمار کاپیتان تیم ملی ایران با همتای قطری اش را مقایسه کند.

عفیف؛ تاثیرگذارتر از جهانبخش

 براساس این آمار علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران با 14 دریبل موفق در مسابقات جام ملت های آسیا بالاتر از اکرم عفیف، کاپیتان قطری ها پیش از دیدار فردا در نیمه نهایی ایستاده است. جهانبخش در 5 بازی اخیر خود با پیراهن تیم ملی ایران، یک گل و یک پاس گل داده اما اکرم عفیف 4 گل زده و 2 پاس گل داده تا ستاره تیم ملی قطر باشد.

در آیتم شوت در چارچوب هم عفیف تقریبا دو برابر جهانبخش به سمت دروازه رقبا ضربه زده؛ بازیکن قطری 7 بار شانس خود را برای باز کردن دروازه رقبا امتحان کرده و در 4 بار موفق شده به ثبت این اتفاق شده است. در مقابل کاپیتان تیم ملی ایران 3 بار موفق شده به چارچوب دروازه رقبا شوت بزند که یک بار موفق به گلزنی شده است.

برچسب ها
کد خبر : 1866
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

محمد - 7 ماه پیش

اگه مرد بود باباش اسمشو اکرم نمیگذاشت . جاویدان باد ایران اسلامی و خلیج تا ابد پارس
8 0
پربازدیدترین اخبار