loader
14:46
0
کد خبر : 8462

کتف شناگر المپیکی با خوشحالی دیوانه‌وار در رفت + فیلم

اختصاصی/ شناگر فرانسوی که موفق شد سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ را بگیرد روی یک اتفاق عجیب دچار مصدومیت شد.

کتف شناگر المپیکی با خوشحالی دیوانه‌وار در رفت + فیلم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  رافائل فنته دیمرز شناگر خوش‌آتیه فرانسوی پس از کسب مقام دوم در فینال ۱۰۰ متر آزاد انتخاب المپیک موفق شد به المپیک پاریس راه پیدا کند اما هنگامی که این پیروزی را جشن گرفته و درحال خوشحالی بود، از ناحیه کتف آسیب دید.

دیمرز علاوه بر دوم شدن پس از ماکسیم گروسه در ۴در ۱۰۰ متر امدادی فرانسه، توانست رکورد شخصی خودش را نیز با ۴۸.۱۴ ثانیه را ارتقا داده و همچنین رکورد مقدماتی المپیک که ۴۸.۳۴ بود را شکست.

این شناگر خوش آتیه ۱۷ساله بعد از اینکه سهمیه المپیک را گرفت همانجا با شور و شوق خوشحالی‌اش را ابراز کرد اما ناگهان متوجه درد در شانه خود شد. روزنامه فرانسوی اکیپ گزارش داد که او دچار دررفتگی کتف شده و به بیمارستان رفته است. گروسه که بعدد از مسابقه توجه کادرپزشکی را به مصدومیت رقیبش جلب کرده بود به او فنته کمک کرد تا از استخر خارج شود. او گفت: امیدوارم همه چیز برای او خوب پیش برود چرا که ما در مسابقه شنای امدادی به او نیاز داریم.»

گروسه همچنین گفت:« او کمی شناگر پر شر و شوری است و از هیچ چیزی نمی‌ترسد. او کمی شناگر دیوانه‌ای است. او از هیچ چیز نمی‌ترسد و به چیزی که می‌خواهد می‌رسد.»

شایان ذکر است که رقابت‌های شنای المپیک پاریس از ۲۷ جولای تا ۴ آگوست برگزار می‌شود.

لحظه‌ای که آسیب‌دیدگی رافائل فنته دیمرز  شناگر هفده ساله فرانسوی به خاطر خوشحالی از کسب جواز المپیک

برچسب ها
کد خبر : 8462
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار