loader
12:38
0
کد خبر : 9226

کدام تیم بیشترین هوادار را در یورو ۲۰۲۴ دارد؟

اختصاصی/ تعداد هواداران هر تیم حاضر در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ برآورد شده است و آماری درباره هوادارانی که در دور گروهی، بیشترین فعالیت را در ورزشگاه‌ها داشتند منتشر شده است.

کدام تیم بیشترین هوادار را در یورو ۲۰۲۴ دارد؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ حالا و با آغاز دور یک هشتم پایانی یورو ۲۰۲۴، آمار و ارقام متعددی در مورد هواداران هر یک از تیم‌های حاضر در این تورنمنت منتشر شده است.

برخلاف تصور خیلی‌ها، تیم ملی ترکیه بیشترین هوادار را در یورو دارد و ۱۳۰ هزار هوادار این تیم را تشویق می‌کنند. جالب اینجاست که تعداد هواداران ترکیه‌ای، حتی از هواداران تیم ملی آلمان میزبان هم (با ۱۲۵ هزار هوادار) بیشتر است.

تعداد تقریبی هواداران تیم ملی کرواسی که به شکلی زودهنگام از گردونه رقابت‌ها خارج شدند، ۱۰۳ هزار هوادار برآورد شده و در کمال تعجب همگان، تعداد هواداران اسپانیا (یکی از مدعیان قهرمانی در یورو۲۰۲۴) که در آلمان ماتادورها را تشویق می‌کنند، تنها ۳۴ هزار نفر است.

در این لیست ترکیه اول است و آلمان و هلند در رده‌های دوم و سوم هستند. آلبانی و رومانی در رده های چهارم و پنجم بیشترین هواداران قرار دارند و در قعر جدول نام اسپانیا دیده می‌شود و قبل از ماتادورها، اسلواکی با تنها سی و پنج هزار هوادار در آلمان جایگاه یکی مانده به آخر را در اختیار دارد.

برچسب ها
کد خبر : 9226
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار