loader
22:18
0
کد خبر : 13927

کره جنوبی ۳-۱ عمان؛ با وجود سون، شگفتی در کار نیست

کره‌ جنوبی با درخشش سون هیونگ مین عمان را شکست داد.

کره جنوبی ۳-۱ عمان؛ با وجود سون، شگفتی در کار نیست

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ بعد از تساوی مقابل فلسطین در سئول، ببرهای تائجو فشار زیادی را روی خود احساس می‌کردند و در حالی به مسقط رفتند که تنها کسب سه امتیاز می‌توانست کمی فشار را از روی آنها بکاهد.

بازی البته برای آنها با یک گل آغاز شد. هی چان هوانگ مهاجم تیم ولورهمپتون با یک ضربه از پشت محوطه جریمه دروازه ابراهیم المخینی را گشود.

همه چیز برای کره خوب پیش می‌رفت تا اینکه در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول اشتباه مهلک مدافع کره منجر به یک گل به خودی شد تا نیمه نخست با شوک به کره پایان یابد.

شروع نیمه دوم با حملات پی‌درپی شاگردان هونگ میونگ بو همراه بود. آنها به خوبی میدانستند که با توجه به پیروزی اردن، این نتیجه کار را برایشان پیچیده خواهد کرد و به همین دلیل نمایش تهاجمی را در دستور کار قرار داده بودند.

اما تا دقیقه ۸۲ عمان به خوبی از گل زده خود محافظت کرد. در این لحظه بود که سون هیونگ مین تفاوت دو تیم را رقم زد و روی پاس لی کانگ این با شلیک از پشت محوطه جریمه نتیجه را تغییر داد.

بعد از این گل عمان تلاش‌هایی برای گلزنی انجام داد که هیچ‌یک به ثمر ننشست. اعلام ۱۶ دقیقه وقت اضافه از سوی داور چهارم، امیدها را به میزبان بازگرداند، اما این کره بود که موقعیت به دست می‌آورد.

سرانجام در دقیقه ۱۰۱ این جو مین کیو بود که با یک شوت از راه دور گل سوم را هم زد تا خیال کره راحت شود.
با این پیروزی کره‌جنوبی ۴ امتیازی شد و در کنار اردن قرار گرفت.

برچسب ها
کد خبر : 13927
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار