loader
17:00
0
کد خبر : 9438

کروس: امیدوارم این آخرین بازی من نباشد

تونی کروس پیش از تقابل با اسپانیا در یک نشست خبری شرکت کرد.

کروس: امیدوارم این آخرین بازی من نباشد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی آلمان روز جمعه در رقابتی حساس از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف اسپانیا خواهد رفت. تونی کروس که پس از این جام با مستطیل سبز خداحافظی می‌کند، در کمپ تمرینی تیم ملی آلمان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

احتمال برگزاری آخرین بازی و آخرین نشست خبری

فکر می‌کنم بیشتر از فوتبال دلتنگ شما خبرنگاران شوم؛ امیدوارم این آخرین بازی من نباشد. من کاملا می‌دانم که از این پس فوتبال نقش مهمی در زندگی من نخواهد داشت، اما نمی‌ترسم. تصمیمم را گرفتم و می‌دانم که چه چیزهایی را از دست می‌دهم. سرگرمی‌های دیگری بعد از فوتبال خواهم داشت.

کری‌خوانی خوسلو برای کروس

او این را گفت چون می‌خواهد برنده شود. طبیعی است که خوسلو می‌خواهد اسپانیا به نیمه‌نهایی برود، اما فکر می‌کنم آلمان شانس زیادی برای جلوگیری از صعود اسپانیا به دور بعد دارد. این یک مسابقه هیجان‌انگیز است اما در هر صورت حرف خوسلو جالب و بامزه بود.

کیفیت اسپانیا

کیفیت زیادی در هر دو تیم وجود دارد. ما اسپانیا و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را می‌شناسیم. به نظر من نتیجه این بازی در مرکز زمین تعیین می‌شود. هر دو تیم بازیکنان فوق العاده خوبی دارند اما هر دوی ما می‌خواهیم مالکیت توپ و میدان را داشته باشیم. می‌دانم که حریف بازی ما را آنالیز می‌کند و آنها احمق نیستند. آنها همچنین نقاط قوت ما را می‌دانند. آنها ممکن است به من نزدیک‌تر بازی کنند، اما باید روی نقاط قوتی که داریم تمرکز کنیم. دی‌ان‌ای اسپانیا تسلط بر توپ و میدان است، نه ضدحملات. اگر آنها سعی کنند به من نزدیک شوند، بازیکنان دیگری خواهند بود که می‌توانند از این شکاف‌ها استفاده کنند.

عملکرد رودری در ترکیب اسپانیا

او یکی از تعیین‌کننده‌ترین بازیکنانی است که در اسپانیا و سیتی وجود دارد. او عصبی نمی‌شود و همیشه آرام است و به نظر می‌رسد که هرگز تحت فشار نیست. رودری در دو سال اخیر گل‌های مهمی به ثمر رسانده است. او بازیکن برتری است که برای بازی در تیم گواردیولا ساخته شده است.

برچسب ها
کد خبر : 9438
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار