loader
01:52
0
کد خبر : 7053

کروس: سعی کردم قوی باشم ولی اشک فرزندانم مرا کشت

اختصاصی / تونی کروس، ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید، شنبه شب در برنابئو آخرین بازی‌اش را با پیراهن تیم کهکشانی برگزار کرد.

کروس: سعی کردم قوی باشم ولی اشک فرزندانم مرا کشت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در پایان آخرین بازی رئال مادرید مقابل بتیس در رقابت‌های این فصل لالیگا که بازی خداحافظی تونی کروس با پیراهن این تیم نیز بود، این ستاره آلمانی در گفتگو با رئال مادرید تی وی در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

او با تشکر از هواداران تیمش گفت: «اصلاً آسان نیست. فقط می‌توانم از مادریدی‌ها، از سران باشگاه، از هم تیمی‌هایم و از هواداران تشکر کنم. در طول این ده سال، همیشه حس می‌کردم که در خانه هستم. بیشتر از این چه می‌خواهم؛ ده سال فراموش نشدنی برای من بود. وقتی وارد زمین می‌شدم، حس متفاوتی داشتم؛ می‌دانستم که آخرین بازی‌ام است و می‌خواستم حداکثر لذت را ببرم و در طول ۸۵ دقیقه حضورم در زمین مثل همیشه که اینجا بازی می‌کردم، لذت بردم.»

او درمورد اشک‌های فرزندانش در این مراسم گفت: «سعی کردم قوی باشم، تا اینکه اشکهای فرزندانم را دیدم. اشک‌های آنها مرا می‌کشد.»

کروس ادامه داد: «رئال مادرید تیم خاصی است؛ رختکن تیم متشکل از گروه فوق العاده ای بود که برای هریک از بازیکنان احترامی که شایستگی‌اش را دارد قائل می‌شوند. همه انسانهای خیلی خوبی هستند و من در این تیم واقعاً احساس راحتی می‌کردم.»

کروس در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی گفت: «می‌خواستم قبل از این فینال، به صورت رسمی خداحافظی کنم تا از فردا این ماجرا را فراموش کرده و به بهترین نحو ممکن برروی فتح جام تمرکز کنیم.»

برچسب ها
کد خبر : 7053
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار