loader
06:47
0
کد خبر : 1205

کری ستاره لیورپول: باید ایران و کره را ببریم!

واتارو اندو، ستاره ژاپنی لیورپول معتقد است که این تیم برای قهرمانی باید برابر کره جنوبی و ایران به پیروزی برسد.

کری ستاره لیورپول: باید ایران و کره را ببریم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال-برتر" class="text-black">فوتبال برتر؛  تیم ملی ژاپن روز گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی اندونزی رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

با توجه به پیروزی تیم ملی عراق برابر ویتنام در دیدار همزمان این گروه، ژاپن به‌عنوان تیم دوم و پس از عراق راهی مرحله بعدی شد و حالا باید منتظر روشن شدن تکلیف حریفش در مرحله یک هشتم در دیدارهای امروز باشد. 

اندو پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «فکر می‌کنم ما از اول بازی نمایش خوبی داشتیم و همه در زمینه تغییر فاز از حمله به دفاع و برعکس و پرسینگ خوب عمل کردند. عراق صرفا روی توپ‌های بلند کار می‌کرد، بنابراین در بسیاری از موارد نمی‌توانستیم زمین بازی را عوض کنیم. اندونزی از دفاع عمقی استفاده کرد. بنابراین برای ما آسان بود که بتوانیم روی ضد حمله به آنها آسیب بزنیم. 

پست امروز من مشابه کاری بود که در لیورپول انجام می‌دهم. من در لیورپول هم مدام سعی دارم که در باز پس‌گیری توپ و شروع حمله موثر باشم. این توانایی را دارم که توپ را از حریف بگیرم و کارهای بسیاری را روی توپ دوم برای تیمم انجام دهم.»

این ستاره ژاپنی در پاسخ به سوالی درباره حریف احتمالی در مرحله بعدی گفت: «ما باید هر تیمی که سر راهمان قرار می‌گیرد را شکست دهیم. برای قهرمانی باید با تیمی قدرتمند مانند کره‌جنوبی یا ایران روبرو شویم. اگر نتوانیم آنها را شکست دهیم، قهرمان نخواهیم شد. ما باید به خوبی آماده شویم و حتی اگر این رویارویی زودتر هم صورت بگیرد، برنده شویم.»

برچسب ها
کد خبر : 1205
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار