loader
18:59
0
کد خبر : 7133

کسی نمی‌تواند توپ طلا را از وینیسیوس بگیرد!

اختصاصی / سرمربی تیم ملی برزیل بر این باور است که توپ طلای سال ۲۰۲۴ باید به وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید برسد.

کسی نمی‌تواند توپ طلا را از وینیسیوس بگیرد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، دوریوال جونیور، سرمربی تیم ملی برزیل بر این باور است که با توجه به عملکرد درخشان وینیسیوس جونیور در فصل جاری، او سزاوار فتح توپ طلای سال ۲۰۲۴ است.

دوریوال در این باره گفت: « عملکردی که وینیسیوس در طول این فصل داشت، مسیر را برای رسیدن او به توپ طلا کوتاه‌تر می‌کند. از بین تمام بازیکنانی که در دو تورنمنت یورو و کوپا آمه ریکا به میدان خواهند رفت، هیچ کدام عملکردی بهتر از وینیسیوس نداشته؛ به همین خاطر فکر می‌کنم که اگر تا همین الان هم او انتخاب نشده باشد، در نهایت وینسیسوس برای فتح توپ طلا انتخاب خواهد شد.

سرمربی سلسائو ادامه داد: « فکر می‌کنم بسیار بعید است که با برگزاری یک تورنمنت، سرنوشت برنده توپ طلا تغییر کند حتی اگر این تورنمنت در پایان فصل برگزار شود و تأثیر و اهمیت بالایی هم داشته باشد. با توجه به همه کارهایی که وینیسیوس در طول این فصل انجام داده، اگر توپ طلا به او نرسد، واقعاً حیرت زده خواهم شد.»

وینیسیوس در حال حاضر شانس اول فتح توپ طلای سال ۲۰۲۴ است و در صورتی که بتواند در فینال شنبه شب ومبلی در لیگ قهرمانان اروپا، با رئال مادرید به عنوان قهرمانی رسیده و با تیم ملی برزیل نیز قهرمان کوپا آمه ریکا شود، تقریباً فتح این جایزه معتبر فردی را قطعی خواهد کرد.

    

برچسب ها
کد خبر : 7133
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار