loader
16:00
0
کد خبر : 4139

کلاس جهانی ستاره ایرانی در وی‌تی‌بی آره‌نا؛ آتش‌بازی ستاره بوشهری در اروپا

ستاره ایرانی حاضر در تیم روستوف روسیه با زدن دو گل دیگر برابر دینامو مسکو طلسم عجیب این باشگاه را بعد از حدود هجده سال شکست.

کلاس جهانی ستاره ایرانی در وی‌تی‌بی آره‌نا؛ آتش‌بازی ستاره بوشهری در اروپا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ محمد محبی ستاره ملی‌پوش و ایرانی تیم روستوف که روند پیشرفتش طی دو فصل گذشته چه در رده باشگاهی و چه ملی چشم‌گیر بوده؛ اولین بازیکن روستوف است که از سال 2006 در دو بازی متوالی در لیگ برتر روسیه دبل می‌کند.

محبی با پیراهن روستوف در دیدار رفت مرحله بیست و دوم لیگ برتر روسیه مقابل دینامو دبل کرد. ضمن اینکه در بازی قبل از آن مقابل کراسنودار هم دو گل زده بود.

وینگر تیم ملی ایران و بازیکن سابق استقلال در روستوف، در دو بازی آخر لیگ برتر روسیه چهار گل به ثمر رسانده که یک آمار فوق‌العاده به حساب می‌آید. او در حالی دو گل از چهار گل تیمش در برد 4 بر یک تیمش برابر روستوف را زد که در بازی برابر کراسنودار در هفته بیست و یکم، دو گل او سه امتیاز بازی را برای تیمش به ارمغان آورده بود.

محبی اولین بازیکن روستوف است که بعد از هجده سال، دردو بازی متوالی دبل می‌کند؛ قبل از او «ایسو کانیندا» مهاجم مالاویایی به چنین مهمی دست یافته بود.

وینگر بوشهری سابق استقلال و تیم ملی ایران، در ابتدای حضورش در فوتبال روسیه عملکرد درخشانی نداشت. او در هجده مسابقه اول لیگ برتر روسیه، سه پاس گل و 2 گل را به ثبت رساند اما در دو بازی آخر تیمش توانسته 4 بار گلزنی کند. او چند روز قبل در بازی رفت تیم ملی برابر ترکمنستان از رقابت‌های انتخابی جام جهانی یک گل زد و یک پاس گل داد. محبی پیش از آن در جام ملت‌های آسیا هر چند زیاد فرصت بازی پیدا نکرد؛ اما عملکرد خوبی داشت و ستاره بازی مهم یک‌چهارم نهایی برابر ژاپن بود.

محبی امروز و در بازی روستوف در زمین دینامو مسکو، دو گل آخر تیمش را زد تا نقش اول جشن پیروزی پرگل تیمش در وی‌تی‌بی آرنا باشد.

گل دوم او یک گل بسیار زیبا بود که در بالاترین کلاس فوتبال به ثمر رسید. او توپ را پشت به دروازه روی خط هجده قدم گرفت، چرخید، یک دریبل کشویی عالی زد و سپس با یک ضربه محکم پای راست دروازه حریف را باز کرد تا ستاره اول روستوف در دو هفته اخیر لیگ برتر روسیه باشد؛ نمایشی که شاید او را به عنوان بهترین بازیکن هفته و یا گلش را تبدیل به یکی از بهترین گل‌های این فصل لیگ برتر روسیه کند.

برچسب ها
کد خبر : 4139
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار