loader
10:52
0
کد خبر : 13951

کلمبیا ۲-۱ آرژانتین؛ انتقام شیرین با درخشش خامس

در یک مسابقه تماشایی از مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، کلمبیا مقابل قهرمان جهان در خانه به پیروزی رسید.

کلمبیا ۲-۱ آرژانتین؛ انتقام شیرین با درخشش خامس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در یکی از حساس‌ترین مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند.

کلمبیا که در مسابقات قبلی خود به سه برد و چهار تساوی رسیده بود، در خانه خود پس از شکست مقابل آرژانتین در فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴ میزبان این تیم بود که هواداران تیم ملی این کشور، ورزشگاه متروپولیتانو این کشور را پر کرده بودند. در غیاب لیونل مسی به دلیل مصدومیت، این کلمبیا بود که در دقیقه ۲۵ روی ارسال تماشایی خامس رودریگز و ضربه سر یرسون ماسکرا از آرژانتین پیش افتاد.

نیمه دوم اما با شروع خوب آرژانتین آغاز شد و نیکولاس گونزالز روی یک حرکت انفرادی در دقیقه ۴۸ بازی را به تساوی کشید. این اما پایان کار نبود ‌و پس از اعلام یک ضربه پنالتی با بازبینی ویدیویی، خامس رودریگز در دقیقه ۶۰ بار دیگر کلمبیا را پیش انداخت. در ادامه، حملات آرژانتین برای پیروزی جوابگو نبود و این کلمبیا بود که پس از اروگوئه، دومین شکست آلبی‌سلسته در مقدماتی جام جهانی را رقم زد.

در جدول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی، آرژانتین همچنان با ۱۸ امتیاز صدرنشین است و کلمبیا با ۱۷ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. هفت تیم به طور مستقیم از این جدول ۱۰ تیمه راهی جام جهانی می‌شوند و یک تیم به مرحله پلی‌آف راه پیدا می‌کند.

برچسب ها
کد خبر : 13951
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار