loader
14:49
0
کد خبر : 4553

کمالوند صنعت را بعد از ۱۰۰۰ دقیقه در آبادان به پیروزی رساند

مربی صنعت نفت آبادان در اولین روزی که روی نیمکت این تیم نشست یک برد باارزش را برابر یکی از مدعیان درجه یک قهرمانی کسب کرد.

کمالوند صنعت را بعد از ۱۰۰۰ دقیقه در آبادان به پیروزی رساند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، اولین برد خانگی صنعت نفت آبادان در این فصل در یکی از حساس‌ترین بازیهای این تیم رقم خورد. مسابقه‌ای که سه امتیاز آن شاید در نهایت بتواند موجب ماندن این تیم در لیگ‌برتر باشد.

فرازکمالوند سرمربی جدی نفت اما در اولین حضورش روی نیمکت این تیم اتفاق مهمی را رقم زد. این برد بعد از هزاردقیقه نبرد این تیم در آبادان رقم خورد و نفتی‌ها را به امتیاز شانزده رساند. حالا این تیم قعر جدول را به نساجی سپرده و خودش در رده پانزدهم قرار دارد. کمالوند هفته آینده یک دربی شش امتیازی و مهم برابر استقلال خوزستان و سیروس پورموسوی پیش رو دارد که اگر در آن بازی هم موفق شود آن وقت به نظر بخش مهمی از این ماموریت بزرگ را با موفقیت پشت‌سر گذاشته است. او بعد از حضور نبستا کوتاهش روی نیمکت نفت مسجدسلیمان در لیگ ۲۱ از لیگ‌برتر دور شده بود حالا با نفت آبادان بازگشت خوبی داشته است هرچند باید گفت او هشت فینال دیگر با طلایی‌ها را پیش رو دارد. آخرین برد فراز در لیگ برتر در دی ماه ۱۴۰۰ رقم خورد که او به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان برابر فجرسپاسی به پیروزی رسید.

 نفت در حالی با کمالوند در این بازی به پیروزی رسید که آخرین برد این تیم در این فصل برابر مس رفسنجان و هفته یازدهم دور رفت رقم خورد. اما جالب است که آخرین برد نفت در آبادان مربوط به فصل قبل است که این تیم در هفته بیست و چهارم با نتیجه ۴، صفر نساجی را شکست داده بود. حالا این تیم بعد از ۳۲۷ روز توانست باردیگر در زمین خودش به پیروزی برسد.

 

برچسب ها
کد خبر : 4553
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار