loader
19:35
0
کد خبر : 14065

کمپانی: داشتن این تعداد از بازیکنان برای انتخاب ترکیب از بینشان، یک مشکل دوست داشتنی است

ونسان کمپانی معتقد است قابلیت کیمیش برای بازی در چند پست، در واقع یک راه حل خوب است.

کمپانی: داشتن این تعداد از بازیکنان برای انتخاب ترکیب از بینشان، یک مشکل دوست داشتنی است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ بایرن مونیخ فردا شب در هفته سوم بوندسلیگا به مصاف هولشتاین کیل می‌رود. ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در ابتدا در مورد وضعیت مصدومان و بازیکنان خود گفت:
لروی سانه فردا به لیست تیم باز می‌گردد. بازی‌های زیادی در پیش است و به تمام بازیکنان نیاز داریم. جدای از بازیکنانی که دچار مصدومیت طولانی مدت شده‌اند، همه آماده هستند. هفته‌ای با سه بازی در پیش داریم و منتظر شروع آن هستیم.
 
پالینیا؟

هر بازیکنی گزینه‌ای برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بایرن مونیخ است. در حال حاضر به سیستم چرخشی فکر نمی‌کنیم. تمرکز ما فقط روی بازی با هولشتاین کیل است. بازی‌های زیادی داریم و مهم است که همه آماده و در دسترس باشند.
 
حذف بایرن مونیخ از دی اف بی پوکال مقابل هولشتاین کیل در سال 2021؟

این یک بازی حذفی بود، آن هم در زمستان و شرایطی سخت. اما این مربوط به گذشته است و حال در بوندسلیگا مقابل هولشتاین کیل بازی می‌کنیم. مطمئنم بازیکنان دیگر به آن بازی فکر نمی‌کنند.
 
نقش و پست بازی گورتسکا؟

دو بازیکن مصدوم در مرکز خط دفاعی داریم، در نتیجه مشخص است که باید کسی را در این پست بازی دهم. اگر بازیکن قبلاً در این پست بازی کرده باشد، همه چیز آسان‌تر است. همه اینجا شانسی خواهند داشت، در نتیجه خوشحالم که او اینجاست. بازیکنان زیادی داریم و به همه نیاز داریم.


 
پاولوویچ؟

همیشه در مورد صحبت راجع به بازیکنان جوان، محتاط هستم. من نیز روزی جوان بودم و نمی‌خواستم به من برچسب بازیکن جوان بزنند چون با بقیه رقابت می‌کنید و همه چیز بستگی به عملکردتان دارد. او هر روز پیشرفت می‌کند. واقعاً ترکیب هیجان انگیزی داریم و داشتن این تعداد از بازیکنان برای انتخاب از بینشان، یک مشکل لاکچری است!
 
بازی مجدد کیمیش در پست دفاع راست در تیم ملی؟

چیزی که در تیم ملی اتفاق می‌افتد، هیچ تاثیری روی کار من ندارد. یکی از نقاط قوت او این است که می‌تواند در چندین پست بازی کند، حتی برای یک بازی. به همین علت این مسئله مشکلی نیست، بلکه یک راه حل است و او خودش گفت که این مسئله اذیتش نمی‌کند.
 
هولشتاین کیل؟

آن‌ها انعطاف پذیر و قدرتمند در بازی با توپ هستند. برای این بازی با احترام زیادی نسبت به رقیب آماده می‌شویم اما البته که می‌خواهیم در تمام بازی‌ها پیروز شویم.

برچسب ها
کد خبر : 14065
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار