loader
01:44
0
کد خبر : 2248

رمزگشایی کونته از روزهای منتهی به اخراجش از تاتنهام

اختصاصی / آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی دنیای فوتبال از اینکه به بازیکنان تاتنهام تاخته و ذهنیت مدیران باشگاه را زیر سوال برده است حتی با گذشت یک سال از آن روزها، پشیمان نیست!

رمزگشایی کونته از روزهای منتهی به اخراجش از تاتنهام

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، آنتونیو کونته سرمربی سابق باشگاه تاتنهام در یک گفتگوی جنجالی با تلگراف اعلام کرده که از اینکه پیش از اخراج شدنش از باشگاه تاتنهام، به بازیکنان این تیم حمله کرده، پشیمان نیست.

آخرین دیداری که کنته روی نیمکت مربیگری این تیم قرار داشت، تاتنهام با نتیجه 3-3 مقابل ساوثهمپتون قعر جدولی متوقف شد و بعد از این نتیجه نامطلوب، او گفت که بازیکنانش نمی‌خواهند تحت فشار بازی کنند و در کنفرانس خبری در حالی که به شدت عصبانی بوده ذهنیت آنها را زیر سوال برد.

او حالا، حدودا یک سال بعد از ترک تاتنهام برای اولین بار درباره این مسائل صحبت کرده و گفته: «در آن زمان من واقعا چنین حسی داشتم. اگر چیزی می‌گویم، بدین معنی است که همیشه یک چیز واقعی وجود دارد. راستش را بخواهید، از این بابت هیچ حسرتی نمی‌خورم. اما حس خوبی نسبت به تاتنهام دارم و آن تجربه را در قلبم نگاه خواهم داشت.»

او درپاسخ به این سوال که آیا صادقانه نظرش را می‌گوید گفت: «من این مدلی هستم. از دروغ بدم می‌آید. این سبک گاهی به من کمک می‌کند و گاهی هم به من آسیب می‌زند؛ ولی من ترجیح می‌دهم تا ساکت بمانم تا اینکه دروغ بگویم؛ حتی در ارتباط با بازیکنانم.»

این سرمربی ایتالیایی ادامه داد: «در طول فصل، ممکن است این اتفاق بیفتد که به یک گفتگوی صادقانه نیاز داشته باشید که شاید مثبت باشد و شاید هم منفی.  من این را خوب می‌دانم؛ خودم هم بازیکن بودم و بعضی از مربیان به من دروغ‌های خوبی می‌گفتند تا آرام باشم ولی این نوع شرایط را نمی‌خواهم.»

او ادامه داد: «خیلی خوب می‌دانم که وقتی صادقانه با بازیکنان صحبت می‌کنید، در لحظه اول ممکن است کمی عصبانی شوند؛ با توجه به تجربه شخصی‌ام، زمان به بازیکن کمک می‌کند تا قدر تو را بداند و تو را تحسین کند. آنها در آن لحظه عصبانی بودند؛ ولی بعدها این صداقت را تحسین خواهند کرد.»

تنها یک ماه قبل از اخراج کونته از نیمکت مربیگری تاتنهام، او به صورت اورژانسی زیرتیغ جراحی رفت تا کیسه صفرایش را بردارد. او یک هفته بعد از جراحی به سرکارش بازگشت ولی پس از آن مجددا به چهار هفته مرخصی رفت تا به طور کامل بهبود بیابد.

کونته حالا به این نکته اشاره کرده که او خودش را تحت فشار قرار داده بود تا سریع به سرکارش برگردد ولی دانیل لوی، رئیس تاتنهام از او خواسته که به خانه برود و استراحت کند تا کاملا بهبود بیابد.

آنتونیو ادامه داد: «آن زمان، بازه زمانی مهمی بود که در لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی انگلیس و لیگ برتر بازی‌های مهمی داشتیم. ترجیح دادم تا زودتر به سرکارم برگردم ولی بعد از برگشتنم فهمیدم که واقعا خیلی زود بوده. خود رئیس باشگاه از من خواست تا به خانه برگردم و کاملا بهبود پیدا کنم. بعد از بازی با میلان که در سن سیرو 0-1 باختیم، او به من گفت تا در ایتالیا بمانم تا حالم بهتر شود. چون پزشکان تاتنهام نمی‌خواستند که من درباره سلامتی‌ام ریسک کنم. سران باشگاه واقعا رفتار خوبی با من داشتند.»

    

برچسب ها
کد خبر : 2248
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار