loader
06:00
0
کد خبر : 1012

گزارش ویژه: مروری بر کنفرانس جنجالی قلعه‌نویی با کمک مانچینی!

اختصاصی/ کنفرانس مطبوعاتی امیر قلعه نویی قبل از بازی با امارات، حاشیه های جالبی داشت.

گزارش ویژه: مروری بر کنفرانس جنجالی قلعه‌نویی با کمک مانچینی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ نمایش تیم ملی ایران در بازی مقابل هنگ کنگ دور از انتظار بود و اهالی فوتبال پیش بینی می کردند تیم ملی با ستاره های مطرحش نمایشی مقتدرانه داشته باشد. همین باعث شد انتقادهای زیادی از تیم ملی مطرح شود و خیلی ها نگران بازی های سخت تیم ملی مقابل غول‌های آسیا باشند اما موضوع جالب در این بین واکنش قلعه نویی به منتقدان بود. 

مانچینی، برای من دشمن تراشید!

کنفرانس امروز سرمربی تیم ملی درحالی برگزار شد که خبرنگاران نظر او را درباره انتقاد منتقدان از بازی ایران مقابل هنگ کنگ جویا شدند و قلعه نویی در مواجهه با این سوال گفت آمارها نشان داده که ایران در بازی با هنگ کنک تیم خوبی بوده و منتقدان او به جای انتقاد، به تخریب او می پردازند. او در بخش دیگری از صحبت هایش مدعی شده چون روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی عربستان به تعریف  و تمجید از ایران پرداخته، منتقدان داخلی عصبانی شده اند و تعداد دشمن های قلعه نویی در ایران زیاده شده است! سرمربی تیم ملی در این کنفرانس طوفانی، متلک های زیادی به منتقدان خود انداخت و گفت خودش ایرادات تیمش را می داند و درصدد برطرف کردن آنهاست البته اگر تخریب های داخلی اجازه دهند. درواقع قلعه نویی با این حرف ها برای منتقدان خود و اهالی رسانه پیغام فرستاده که لازم نیست ایرادات تیم ملی را بیان کنند چون آقای سرمربی حواسش به همه چیز است.

متلک؛ چاشنی همیشگی کنفرانس‌های امیر

کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با امارات تنها مصاحبه تند سرمربی تیم ملی علیه منتقدان نبوده است. او بعد از برد یک گله مقابل هنگ کنگ هم حسابی به رسانه ها تاخت و حتی دوباره پای کارلوس کی روش و امکانات تیم ملی در زمان مربیگری او را هم به وسط کشید. قلعه نویی بلافاصله پس از دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ‌ کنگ به ‌شدت نسبت به انتقادات موضع گرفت و با رفتن سراغ دوران ریاست‌ جمهوری حسن روحانی و مسائلی که ربطی به اتفاقات تاکتیکی رخ‌داده در جریان بازی نداشت، مدعی شد امکانات زیادی در ۸ سال گذشته در اختیار تیم ملی بوده و از رئیس ‌جمهور وقت در خدمت تیم ملی بود تا هزینه‌های آن‌چنانی که برای تیم ملی می‌شد. این انتقادات درحالی از طرف قلعه نویی مطرح شد که خود او بارها در مصاحبه‌هایش از مهدی تاج و فدراسیون فوتبال تشکر کرده و ارزیابی‌اش از امکانات تیم ملی مثبت بوده است. او در بخش دیگری از حرف‌هایش با صراحت گروهی را همان‌هایی دانست که قبلا انتقاد نمی‌کردند:«آنهایی که الان تیم ملی را می کوبند در 8 سال گذشته یا جرأت نداشتند یا بُخل و حسادت دارند و می‌خواهند این تیم ملی را بزنند. در گذشته با فلسطین مساوی می‌کردند و می‌گفتند خیلی نتیجه خوبی بود، ولی ما می‌بریم چیزی نمی‌گویند.» با این شرایط به نظر می رسد قلعه نویی قصد مصالحه و آشتی با منتقدان را ندارد و احتمالا همه کنفرانس های مطبوعاتی او در جام ملت های آسیا با چانشی متلک همراه خواهد بود.

برچسب ها
کد خبر : 1012
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار