loader
11:42
0
کد خبر : 13965

کومان: سرمربی هر زمان که صلاح بداند می‌تواند هر بازیکنی را تعویض کند

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند می‌گوید هر زمان که صلاح بداند دست به تعویض بازیکنانش می‌زند.

کومان: سرمربی هر زمان که صلاح بداند می‌تواند هر بازیکنی را تعویض کند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، هلند و آلمان در یک بازی مهیج با تساوی ۲-۲ به کار خود پایان دادند.

رونالد کومان سرمربی هلندی‌ها در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: زمانی که برابر تیمی مثل آلمان عقب بیفتید، کار خیلی سختی برای جبران دارید. از این بابت خوشحالم که بعد از دریافت گل دوم، توانستیم کار را به تساوی بکشانیم.

گل زودهنگام هلند

کار را عالی شروع کردیم. در حالی که تحت پرس شدید آلمانی‌ها بودیم، با استفاده از توپ بلند توانستیم از زیر فشار آنها خارج شویم و یک موقعیت گلزنی ایجاد کنیم. پاس رایان گراونبرخ خیلی خوب بود و از آن زیباتر نیز گل تیجانی ریندرز، از هردوی آنها تشکر می‌کنم."

تمجید از برایان بروبی مهاجم تیم ملی هلند 

بروبی به راحتی موفق به اذیت کردن مدافعان آلمان شده بود. این کار برای هر مهاجمی آسان نیست و او به خوبی از پسش برآمد. در نیمه نخست جاناتان تاه نزدیک به پنج بار پیراهن برابی را کشید و او را متوقف کرد.

گل دوممان هم با پاس او به ثمر رسید و نمی‌توانم بگویم چون گل نزد از او راضی نيستم. امروز همه کار کرد و بشدت مدافعان آلمان را آزار داد. از اینکه امروز بهش‌ فرصت دادم کاملا راضی هستم.

عملکرد ماتیاس دلیخت و دلیل تعویض او بین دو نیمه 

تعارفی با بازیکنان ندارم و هر زمان که صلاح بدانم دست به تعویض می‌زنم. در نیمه دوم ترجیح دادم او را بیرون بیاورم تا بازیکن تازه نفس تری به میدان برود. او بازیکنی‌ مهمی برای هلند است و قطعا در بازی‌های آینده نیز جزء اولویت‌های خط دفاعی هلند خواهد بود.

میزان و شدت مصدومیت آکه

میزان دقیق مصدومیتش مشخص نیست اما بازیکنانی که به عنوان جانشین او به میدان رفتند بسیار خوب عمل‌ کردند. در مجموع از عملکرد‌ تیم مقابل آلمان راضی هستم و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز به همین شکل در زمین حاضر شویم.

برچسب ها
کد خبر : 13965
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار