loader
10:49
0
کد خبر : 13769

کومان: می‌خواهم از حاشیه دوری کنم تا هواداران عصبانی نشوند

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، می‌گوید نمی‌خواهد با مصاحبه‌هایش تیم را وارد حاشیه کند.

کومان: می‌خواهم از حاشیه دوری کنم تا هواداران عصبانی نشوند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی هلند با پیروزی پرگل مقابل بوسنی، لیگ ملت‌های اروپا را قدرتمندانه آغاز کرد.

هلند بدون حضور ممفیس دپای خط حمله بسیار با کیفیتی داشت و بارها خطرناک ظاهر شد. شاگردان رونالد کومان پنج بار موفق به گلزنی شدند اما می‌توانست شمار گل‌های خود را نیز افزایش دهند. برای دقایقی از بازی، هلند تحت تاثیر اشتباهات فردی در خط دفاع می‌توانست دچار دردسر شود. ادین ژکو در 15 دقیقه پایانی دیدار، با اشتباه ماتیاس دلیخت، گل دوم بوسن را به ثمر رساند و برای دقایقی تیمش را امیدوار کرد. کومان در پایان بازی در واکنش به عملکرد تیمش و حواشی آن گفت:

عملکرد بازیکنان هلند مقابل بوسنی

با توپ عملکرد بسیاری خوبی داشتیم. آماده به نظر می‌رسیدیم و حرکات‌مان سرعت داشت. زیرکزی بازی بسیار خوبی انجام داد. زیرکزی گل اول که خیلی مهم بود را به ثمر رساند. من با او و برایان بروبی صحبت کردم. می‌خواهم هر دوی آن‌ها را ببینم. این همچنین به حریف بستگی دارد که چرا می‌خواهم در آن لحظه‌ها هر دو را ببینم. در نهایت، ما به یک مهاجم ثابت نیاز داریم.

اشتباه ماتیاس دلیخت

وقتی نتیجه 3-2 شد، تردیدها را مشاهده کردید. وقتی دو گل دریافت کردید، این موضوع عملکرد شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بوسنی روی دو موقعیت خیلی کوچک به گل رسید. ماتیاس دلیخت خودش می‌داند که اشتباه کرده است. چنین حرکتی نباید رخ دهد. با این حال، اشتباهات بخشی از فوتبال هستند و بزرگ‌کردن آن، عادلانه نیست.  

انتقال ممفیس دیپای به کورینتیانس

خوشحالم ممفیس اینجا بود. با او [در مورد انتقال به برزیل] در تماس بوده‌ام. اما دیگر نمی‌خواهم اشتباه کنم، در غیر این صورت کشور روی سرم آوار خواهد شد. شاید کمی باید محتاطانه نظر دهم. باید کلمات بهتری به کار ببرم، همان کاری که باید در مورد استیون برخواین انجام می‌دادم. باید فنی‌تر صحبت کنم. همه بازیکنان برای حضور در تیم ملی باید آماده باشند. خواهیم دید که آینده چه چیزی برای ممفیس خواهد داشت. در لیگ برزیل رقابت خوبی وجود دارد اما کمی دور است. هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن ندارم.

برچسب ها
کد خبر : 13769
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار