loader
06:42
0
کد خبر : 4329

کونسیسائو اختلاف با طارمی را تکذیب کرد؛ شرایط بدنی‌اش خوب نیست!

مهدی طارمی بعد از بازگشت از جام ملت‌ها، روزهای خوبی را در پورتو سپری نمی‌کند. هرچند سرمربی این تیم معتقد است این موضوع ربطی به انتقال او به اینتر ندارد.

کونسیسائو اختلاف با طارمی را تکذیب کرد؛ شرایط بدنی‌اش خوب نیست!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، غیبت مهدی طارمی در لیست بازیکنان پورتو  برابر گیمارش در بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی پرتغال باعث شد گمانه‌زنی‌های گوناگونی در ارتباط با اختلاف میان ستاره خط حمله تیم ملی ایران و سرمربی پرتغالی به گوش برسد.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو اما در بعد از این بازی در پاسخ به سوالی که درباره اختلافش با مهدی طارمی از او پرسیده شد گفت:«از طارمی ناراحت نیستم.» او همچنین با بیان اینکه هیچ بحث و اختلافی میان او و طارمی وجود ندارد ماجرای عدم حضور ستاره خط حمله تیم ملی ایران در این بازی و البته تنها ۵۴ دقیقه بازی بعد از بازگشت از جام‌ملتها را به مسائل بدنی این بازیکن مرتبط دانسته و درباره انتقال او در پایان فصل به اینتر گفت:« این یک احتمال است. طارمی می‌تواند در بازی بعدی حضور داشته باشد.»

کونسیسائو اما ماجرای غیبت طارمی در بازی اخیر را به مسایل بدنی این بازیکن مرتبط دانسته و به نوعی غیرمستقیم تیم ملی را هم مورد انتقاد می‌دهد:«همه چیز بستگی به نحوه بازگشت او از تیم‌ملی، شرایط بدنی او و عملکردش در تیم  دارد. اینکه او در تست آمادگی بدنی شرایط خوبی نداشت من را ناراحت می‌کند اما از اوعصبانی نیستم او با باشگاه قرارداد دارد و روی او حساب می کنم.»

سرمربی پورتو در پایان گفت:« درمورد رفتنش به اینتر اصلا بحثی نیست؛ همانطور که در این سال‌ها بازیکنان دیگری هم بودند که تیم را ترک کردند. من معتقدم او بازی می‌کند چون کیفیت بالایی دارد و می‌تواند به تیم کمک کند.»

برچسب ها
کد خبر : 4329
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار