loader
12:10
0
کد خبر : 9421

کوپا آمریکا؛ صعود برزیل و کلمبیا به دور حذفی

اختصاصی/ تیم ملی برزیل در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی کوپا آمریکا، نتوانست از پس کلمبیا بربیاید و به‌تساوی ۱-۱ رضایت داد و با این وجود به دور یک‌چهارم پایانی صعود کرد.

کوپا آمریکا؛ صعود برزیل و کلمبیا به دور حذفی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بامداد امروز دو دیدار از مرحله گروهی گروه D رقابت‌های کوپا آمریکا برگزار شد. در بازی مهم‌تر، جدال دو تیم کلمبیا و برزیل با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. این بازی هم مثل اکثر بازی‌های کوپا آمریکا، حاشیه‌های متعددی داشت. دو تیم شرایط کاملا برابری داشتند و پرشور و هیجان بازی می‌کردند. یکی از جنجال‌های این بازی، کارت زردی بود که وینیسیوس به دلیل خطا بر روی خامس در دقیقه ۷ بازی دریافت کرد و بدین ترتیب شانس حضور در بازی بعدی تیمش در دور یک‌چهارم پایانی را از دست داد.

در دقیقه ۱۶ مسابقه رافینیا با گلزنی برزیل را پیش انداخت. خامس رودریگز بازیکن سابق رئال مادرید هم به نظر می‌رسد که در این تورنمنت دوباره متولدشده و بازی‌های جذابی را به نمایش می‌گذارد. او در دقیقه ۱۶ بازی ارسالی را روی دروازه برزیل داشت که داوینسون سانچز آن را وارد دروازه برزیل کرد ولی VAR به دلیل آفسایدی میلی‌متری آن را نپذیرفت. کلمبیا دست از تلاش نمی‌کشید و قصد داشت تا روند ۲۵ بازی بدون باختش را حفظ کند و درنهایت در دقیقه ۴۵+۲ توسط داوید مونیز گل تساوی را به ثمر رساند.

نیمه دوم بازی با هیجان کمتری دنبال شد تا درنهایت با همین دو گل و با تساوی ۱-۱ دو تیم به پایان برسد.

کاستاریکا ۲- ۱ پاراگوئه

در دیگر دیدار این گروه، کاستاریکا موفق شد تا با نتیجه ۲-۱ از سد پاراگوئه عبور کند. با این باخت، پاراگوئه با سه باخت در سه بازی و بدون کسب امتیازی، با گردونه این رقابت‌ها خداحافظی کرد و البته کاستاریکا هم باوجود برد در این بازی نتوانست شگفتی‌ساز شده و به دور بعد رقابت‌ها صعود کند.

کاستاریکا در این مسابقه خیلی زود به گل رسید و گل‌های دقیقه ۳ فرانسیسکو کالوو و دقیقه ۷ خوسیمار آلکوسر، آن‌ها را خیلی زود از حریف صاحب‌نام پیش انداخت. آن‌ها برای صعود به دور بعد، علاوه بر برد در این بازی، به باخت برزیل در دیگر دیدار گروه نیاز داشتند که این شرایط فراهم نشد تا آن‌ها با سری بالا این تورنمنت را ترک کنند.

تک‌گل پاراگوئه در این بازی در دقیقه ۵۵ و توسط رامون سوسا از راه رسید.

پاراگوئه در این تورنمنت تیمی جوان را به همراه یک سرمربی باتجربه به همراه داشت و باید در انتظار ظهور پاراگوئه‌ای قدرتمند در سال‌های آتی بود.

سرنوشت نهایی جدول گروه

بدین ترتیب و با نتایج به‌دست‌آمده در گروه D، کلمبیا با کسب ۷ امتیاز از سه مسابقه، صدرنشین گروه شد و برزیل با ۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت تا این دو تیم به مرحله یک‌چهارم پایانی برسند.

کاستاریکا با ۴ امتیاز جایگاه سوم را مال خود کرد و پاراگوئه بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

برچسب ها
کد خبر : 9421
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار