loader
10:31
0
کد خبر : 11029

کوکو گاف؛ جوان‌ترین پرچمدار تاریخ آمریکا در المپیک

اختصاصی / کوکو گاف تنیسور جوان آمریکایی همراه با لبران جیمز، پرچمداران کاروان المپیک آمریکا در مراسم افتتاحیه جمعه شب خواهند بود.

کوکو گاف؛ جوان‌ترین پرچمدار تاریخ آمریکا در المپیک

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ساعاتی پیش این خبررسمی روی وب‌سایت‌های خبری قرار گرفت: کوکو گاف، پرچمدار رسمی کاروان آمریکا در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ خواهد بود.

بدین ترتیب این تنیسور جوان با ۲۰ سال سن، جوان‌ترین ورزشکار تاریخ آمریکا لقب خواهد گرفت که پرچم آمریکا را در مراسم افتتاحیه حمل خواهد کرد و به طور مشترک با لبران جیمز، اسطوره بسکتبال این کشور، کاروان آمریکا در مراسم افتتاحیه را هدایت خواهند کرد.

گاف از شنیدن این خبر گفت: «می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم در کاروان المپیک آمریکا تشکر کنم که به من رأی دادند و من را برای افتخار باورنکردنی عنوان پرچم‌داری در مراسم افتتاحیه انتخاب کردند. از همه متشکرم و احساس غرور می‌کنم.»

در روز چهارشنبه اعضای کاروان آمریکا، خانم گاف و لبرون جیمز را برای حمل پرچم این کشور در مراسم افتتاحیه انتخاب کردند. این اتفاق بزرگی در کارنامه ورزشی این بانوی جوان است که در سپتامبر ۲۰۲۳ اولین گرند اسلم خود را مسابقات آزاد آمریکا فتح کرده بود.

حالا گاف امیدوار است تا در پاریس بتواند روند موفقیت‌هایش را ادامه دهد؛ او در رشته تنیس انفرادی برای کسب مدال می‌جنگد و در مسابقات دونفره نیز با جسیکا پگولا به میدان خواهد رفت.

البته او قرار بود برای اولین بار در المپیک توکیو نماینده تنیس آمریکا باشد که پس از مثبت شدن تست کووید، مجبور به کناره‌گیری از حضور در آن رقابت‌ها شد.

برچسب ها
کد خبر : 11029
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار