loader
00:33
0
کد خبر : 14299

گاریدو: به ما احترام بگذارید؛ همه دیدند که یک پنالتی به نفع ما رخ داد

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با الاهلی عربستان از داوری این مسابقه انتقاد کرد.

گاریدو: به ما احترام بگذارید؛ همه دیدند که یک پنالتی به نفع ما رخ داد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پرسپولیس در شب بحث‌برانگیز تصمیمات داوری، با یک گل از الاهلی عربستان شکست خورد.

خوان کارلوس گاریدو پس از اولین حضور آسیایی خود روی نیمکت پرسپولیس، ضمن تمجید از عملکرد بازیکنان خود، نسبت به داوری این مسابقه انتقاد کرد.

شکست با اختلاف نزدیک

من تبریک می‌گویم به بازیکنانم بابت نمایش خوبی که داشتند‌. معمولا ابتدا در مورد نتیجه صحبت می‌شود و بعد می‌روند سراغ موارد دیگر اما من می‌خواهم اول در مورد چیزهای دیگر صحبت کنم. بازیکنان ما بازی بسیار خوبی انجام دادند و من احساس غرور می‌کنم بابت بازی خوبی که انجام دادند. دو تا از بازیکنان الاهلی حرکت خوبی کردند و ما آن گل نابهنگام را خوردیم. نمی‌خواهم بگویم بعد از گل همه بازی دست ما بود چون الاهلی تیم قوی و قابل احترامی است ولی ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و توپ‌های ما گل نشد. خیلی بازی خوبی کردیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

تصمیم داور برای رد کردن پنالتی پرسپولیس 

همه  آنجا دیدند که یک پنالتی اتفاق افتاد. بازیکنان و مربیان و هرکس که در استادیوم بود آن پنالتی را تایید کرد. حتی خود داور سوت زد و نمی‌دانم چه شد که وی‌ای‌آر یک دفعه گفت که پنالتی نیست. بازهم نمی‌دانم چه شد. یک چیزی را تکرار می‌کنم ک تکرار می‌کنم و تکرار می‌کنم که پرسپولیس تیم بزرگی است. بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند. باشگاه پرسپولیس، بازیکنانش و هواداران آن قابل احترامند و باید به ما احترام گذاشته شود. تکرار می‌کنم باید به ما احترام گذاشته شود. احساس می‌کنم این بی احترامی به ما بود. من نمی‌توانم زیاد وارد مسائل داوری بشوم ولی باید بگویم این پنالتی برای ما گرفته نشد. تیم الاهلی قابل احترام است و حداقل استحقاق زدن گل مساوی را داشتیم.

برچسب ها
کد خبر : 14299
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار